Gezellig aan de bar...
Re: Gezellig aan de bar...
Beetje anti climax dit... heb ook niet kunnen zien waar Badr zijn arm stuk ging.
Jammer jammer
Jammer jammer
0 x
Ja zeker jammer, dit wou niemand volgens mij. Alhoewel nogmaals zo'n uitverkocht zaaltje is ook wel wat waard
Ik had het begin andersom verwacht... Rico juist beheerst en Badr als een gek van start.
Ben trouwens ook benieuwd wat Holzken mankeert want dat leek nergens op!
Ik had het begin andersom verwacht... Rico juist beheerst en Badr als een gek van start.
Ben trouwens ook benieuwd wat Holzken mankeert want dat leek nergens op!
1 x
Inderdaad, die kwam totaal niet uit de verf.
Sowieso toch een béétje teleurstellende avond, die dames deden al niks. En die Londt en die andere makker leken ook niet helemaal afgetraind, waren imposante vetrolletjes die daar over hingen
Sowieso toch een béétje teleurstellende avond, die dames deden al niks. En die Londt en die andere makker leken ook niet helemaal afgetraind, waren imposante vetrolletjes die daar over hingen
0 x
Van Rico en Badr was wel een mooie partij. Jammer dat we daar de tweede helft niet van hebben kunnen zien. Ze waren alle 2 sterk maar ik had het gevoel dat het de kant van Rico op ging.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Jammer weer, ging aardig gelijk op imo. Jammer van het k volk in het publiek...
0 x
Rien68 schreef:Jammer van het k volk in het publiek...
(anders word je ook zomaar veroordeeld, zónder straf dan wel...) 
1 x
- defeatless
- Moderator

Is er een offensief van 'goede vragen om het forum op gang te helpen' gestart?
In ieder geval vind ik het een positieve ontwikkeling!
In ieder geval vind ik het een positieve ontwikkeling!
2 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Rien68 schreef:Jammer van het k volk in het publiek...
Minder, minder, minder...

3 x
Ssst, besteed er nou niet zoveel aandacht aan. Straks krijg ik die groene letters op mijn dak...

0 x
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

- caskstrength
- Forum goeroe

Hier stonden posts over hoe een forumlid zijn posts inkleedt. Op verzoek van hem wordt een aantal posts verwijderd, ik hen daarnaast alle andere gerelateerde posts verwijderd.
Hou het aub gezellig, neem elkaar niet openbaar de maat. Spreken is zilver, zwijgen is goud (dat geldt overigens ook voor herhaaldelijk doelloos jolig gedrag).
Vind je alsnog dat je iets kwijt moet, denk dan eerst nog eens na, en meld het als het echt niet anders kan via PB.
De betrokkenen worden aangesproken. Vanaf nu weer on-topic: gezellig aan de bar ipv een bar fight
Hou het aub gezellig, neem elkaar niet openbaar de maat. Spreken is zilver, zwijgen is goud (dat geldt overigens ook voor herhaaldelijk doelloos jolig gedrag).
Vind je alsnog dat je iets kwijt moet, denk dan eerst nog eens na, en meld het als het echt niet anders kan via PB.
De betrokkenen worden aangesproken. Vanaf nu weer on-topic: gezellig aan de bar ipv een bar fight
3 x
Affirmanti incumbit probatio
Valt een beetje in de categorie van de omlangs geposte Belgische dopjessnuffelaar, ook om te gillen:
http://www.gewoonvoorhem.nl/schotse-whi ... t-955-100/
Onder andere "...een aantal premium merken, waaronder Johnnie Walker, Famous Grouse en William Grant’s..."
Los van de knulligheid van het stukje wel een vraag: ik lees wel eens vaker dat er af en toe bij de Lidl/Aldi dergelijke whiskys zijn maar is dat ook in NL? Ik kom wel eens in de lokale Aldi hier en daar heb ik nooit wat gezien. De Lidl ken ik niet.
Heb ook wel eens gelezen dat ze alleen voor de Britse markt zijn, weet iemand dat zo?
Onder andere "...een aantal premium merken, waaronder Johnnie Walker, Famous Grouse en William Grant’s..."
Los van de knulligheid van het stukje wel een vraag: ik lees wel eens vaker dat er af en toe bij de Lidl/Aldi dergelijke whiskys zijn maar is dat ook in NL? Ik kom wel eens in de lokale Aldi hier en daar heb ik nooit wat gezien. De Lidl ken ik niet.
Heb ook wel eens gelezen dat ze alleen voor de Britse markt zijn, weet iemand dat zo?
0 x
- defeatless
- Moderator

Harrie schreef:Valt een beetje in de categorie van de omlangs geposte Belgische dopjessnuffelaar, ook om te gillen:
In NL is dat niet, omdat de NL filialen geen slijters vergunning hebben. In Duitsland zie je het nog wel regelmatig, dus het is niet uitsluitend voor de Britse markt.
0 x
Max in de NL supermarkten ligt geloof ik op 15% Abv met uitzondering van wijn en port die soms nog iets hoger uitvallen maar desondanks onder zwak-alcoholisch vallen.
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”