caskstrength schreef:Over VBT 9 gesproken: uw organisatoren van VBT 8 nemen ook de 9e versie voor hun rekening!
Het is ons zo goed bevallen dat we hier graag mee door gaan.
Hoe het er uit gaan zien verklappen we nog niet. We kunnen wel aangeven dat de VBT 9 rond medio april van start zal gaan, omdat er nog een VGT (virtual grain tasting) van Bram tussen zit. De aanmelding zal nog even op zich laten wachten, maar deze zal tijdig worden aangekondigd zodat iedereen een gelijke kans heeft.
Wow wat een fantastisch bericht zeg
ik zet de datum alvast in de agenda.PS: Ik weet niet of jullie het volgende in overweging willen nemen (huidige opzet is tuurlijk ook prima):
Is het ook een idee om te peilen of het prijsniveau een ietsie omhoog kan? Ten eerste zijn alle whiskies afgelopen jaren behoorlijk duurder geworden en ten tweede geeft het wellicht de mogelijkheid om zo hier en daar een beetje te "upscalen". Persoonlijk vind ik het geen probleem om iets meer te betalen voor een volgende VBT.
Is het ook een idee om het aantal deelnemers uit te breiden? Volgens mij was het nu 42 (3 flessen / 14), maar stonden er erg veel mensen op de reservelijst, wellicht een optie om voor 56 deelnemers (4 flessen / 14) te gaan?
Just my 2 cents