Ik ben Mathijs, 22 jaar en sinds een jaartje of 3 met whisky aan het experimenteren.
Mijn Whisky-reis begon met bourbon, voornamelijk de instappers zoals Buffalo Trace, Makers en Wild Turkey.
Maar na een tijdje kreeg ik toch belangstelling om de whisky's uit Schotland eens te proberen. Al snel was ik overgestapt op scotch met voorkeur de hevig geturfde, zoals Laphroaig, Ardbeg, Talisker etc. Maar ik kan ook zeker wat milders waarderen!
Eerder dit jaar heb ik de Talisker distillery op het eilandje skye bezocht, dit was zeker een moment om niet te vergeten en erg leuk om te zien waar whisky nou echt vandaan komt. Ook ben ik sinds kort werkende in een slijterij als bijbaan om meer kennis over whisky's op te doen en hier mijn passie over te delen.
Ik hoop dat ik wat kan toevoegen op dit forum inplaats van alleen maar te lezen!
Kortom, gegroet!









