Eerste botteling Wolfburn
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Re: Eerste botteling Wolfburn
Voor de liefhebber van deze jonge Wolf; nadat de eerste voorraad er snel op was, blijkt dat er weer nieuwe voorraad is voor Nederland. Duurde wat langer dan ze in Schotland voor ogen hadden. De bottellijn begaf het (nieuwigheid) en een staking in de haven in Schotland gooide roet in het eten. Ik verwacht/hoop m zelf morgen weer te hebben.
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
toch raar dat de overpriced Inaugural Release (250+euro) 90.25 punten scoort op wb en de Wolfburn Hand Crafted(+-50euro) maar 81.34 scoort
en toch zijn dit identiek de zelfde whisky's

en toch zijn dit identiek de zelfde whisky's

1 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Ze schijnen niet hetzelfde te zijn (RBwhiskyworld @ Wolfburn Inaugural Release)al kun je je afvragen of een 3-jarige whisky zo goed zou kunnen scoren... Anders gezegd: daar zullen wel veel investment-ratings tussen zitten.
3 x
Affirmanti incumbit probatio
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Sentiment, net als dat de wijn op vakantie ook beter smaakt. Maar hoeveel zouden de fles echt open getrokken hebben?
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
Ik sta versteld dat mensen het geld voor de inaugural over hebben. De release prijs was € 275 en ondertussen zijn de flessen die aan WB toegevoegd binnen de kortste tijd weer verkocht met een vraagprijs van €650.
Ik zie ze nu al met vraagprijs € 850 voorbij komen.
Eind is zoek
Ik zie ze nu al met vraagprijs € 850 voorbij komen.
Eind is zoek
0 x
brechtvds schreef:J-Man schreef:brechtvds schreef:
mss is deze whisky wel zeer goed en dubbel en dik zijn 50euro waardik denk dat we er snel genoeg moeten bij zijn want die zullen verkopen als zoete broodjes aan die investors
![]()
en stel jezelf eens even voor
Sample is geregeld en hoop dat ie het dubbele waard is
heb je de wolfburn onder tussen al kunnen proeven?
Bijna, had erg de neiging hem open te schroeven! Maar beloofd met een maat te drinken die in juni langs komt...
Iets met geduld is een schone zaak...

1 x
-
dunkingdutchman
- Actief lid

Ik ben, echt waar, één van de eersten geweest, die deze "mooie whisky"(want dat is 'tie' wel) op de kop heeft weten te tikken. De kisten met drank stonden in Noord Engeland klaar om verstuurd te worden(naar NL), toen plotseling alle flessen om gestempeld moesten worden!! Dat schijnt ook inderdaad te zijn gebeurd, maar wel met héél veel moeite! In die zelfde tijd ben ik nog bij een importeur geweest(ergens in de buurt van Zuid Holland) en hij heeft mij toen deze whisky laten proeven: nou, dat was voor mij 'n belevenis: hij was bijzonder aangenaam en heb toen tegelijk 2 flessen meegenomen!
Het was(en is no steeds) - voor z'n prijs - een fantastische, lekkere whisky!
Mocht je 'm tegenkomen, kopen die fles! Als ik 't me goed herinner kostte deze whisky iets van 40,- /45,- euro!
I_SPEY
Véél plezier met dit mooie "vocht"!
Mocht je 'm tegenkomen, kopen die fles! Als ik 't me goed herinner kostte deze whisky iets van 40,- /45,- euro!
I_SPEY
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

I_SPEY schreef:Ik ben, echt waar, één van de eersten geweest, die deze "mooie whisky"(want dat is 'tie' wel) op de kop heeft weten te tikken. De kisten met drank stonden in Noord Engeland klaar om verstuurd te worden(naar NL), toen plotseling alle flessen om gestempeld moesten worden!! Dat schijnt ook inderdaad te zijn gebeurd, maar wel met héél veel moeite! In die zelfde tijd ben ik nog bij een importeur geweest(ergens in de buurt van Zuid Holland) en hij heeft mij toen deze whisky laten proeven: nou, dat was voor mij 'n belevenis: hij was bijzonder aangenaam en heb toen tegelijk 2 flessen meegenomen!
I_SPEY
Yep, goed spul, ik vind hem eerlijk gezegd lekkerder dan de Aurora die ik laatst proefde. Die rijping op Islay-vaten heeft toch wel iets speciaals gebracht. De hand crafted is overigens nog ruimschoots beschikbaar.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”