Kerstsamples editie II
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- shadowcollector
- Senior

Re: Kerstsamples editie II
Ik doe weer mee, vorige keer een aantal lekkere samples ontvangen van whiskies die ik zelf niet zou kopen.
Was leuk om uit te zoeken wat er allemaal bij zat en kwaliteit was goed...
Dus yes I am in!
Was leuk om uit te zoeken wat er allemaal bij zat en kwaliteit was goed...
Dus yes I am in!
2 x
- avdboom
- Top bijdrager

Helaas ben ik dit najaar te druk met klussen en waarschijnlijk aanstaande verkoop van mijn woning, dus geen tijd om hier iets moois mee te maken... Maar veel plezier met zijn allen!
1 x
- Nederland-paraat
- Senior

Met de vrieskou in het vooruitzicht is er toch niets mooiers dan meedoen, count me in! 

1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Gaat ergens op kijken lijken nu! 
edit: typo

edit: typo
Laatst gewijzigd door squaadgras op 11 Nov 2016, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
2 ∞ & →
squaadgras schreef:Gaat ergens op kijken nu!
Waar ga je op kijken?
1 x
---Op een sabbatical van whisky---
- squaadgras
- Forum goeroe

Op kijken lijken liken, autocorrect, autoprotect, bouwhelmpet.
6 x
2 ∞ & →
- squaadgras
- Forum goeroe

Bram84 schreef:Er werd gevraagd in dit topic Kerstman Bram waar blijft Santa?
Nu we toch reeds over de helft zitten bij het VBT8, de hoogste tijd om dit in elkaar te boksen![]()
De formule blijft idem als bij vorige kerst -en zomereditie. Voor diegenen die het niet (meer) weten, zie ook Zomer-ideetje (vakantie-samples) en Kerst-ideetje
Even in het kort de essentie weergeven: inschrijven kan tot en met 6 December 2016. Je maakt voor jouw getrokken lootje een pakket met lekkers twv 50€ incl verzenden. Versturen doen we niet later dan 18 December.
Wil je graag meedoen? Laat dan hier jouw enthousiasme achter en Stuur me een Pb met jouw e-mailadres. De rest doet de kerstman wel![]()
Veel plezier!
Dame, heren
Wegens een drukke werkweek op komst, ga ik de inschrijvingen beperken tot morgen 3 December en dit tot 1600Hr.
Ik heb al van sommigen een mailadres ontvangen, van anderen niet.
In orde: Squaadgras, defeatless, fjharms, Harrie, brechtvds, pieske86, shadowcollector, Ruud1983
Nog te krijgen: tom2, erik1908, Zjoske, Nederland-paraat
Diegenen waar ik nog niets van heb ontvangen, stuur ik zo dadelijk een Pb.
Morgenavond zal ik alle mailadressen en nicknames verwerken in lootjestrekken.nl
Jullie zullen een mail ontvangen om jouw lootje in te leveren. Van zodra iedereen dat heeft gedaan, wordt het lot bepaald en kan de fun beginnen.
Gelieve ZELF jouw verzendadres te willen plaatsen in de daarvoor voorziene wenslijst, andere wensen kunnen daar ook worden kenbaar gemaakt.
De optie om anoniem te praten met diegene waar je moet naar sturen zal er zijn....

3 x
- Erik1908
- Top bijdrager

Bram84 schreef:Bram84 schreef:Er werd gevraagd in dit topic Kerstman Bram waar blijft Santa?
Nu we toch reeds over de helft zitten bij het VBT8, de hoogste tijd om dit in elkaar te boksen![]()
De formule blijft idem als bij vorige kerst -en zomereditie. Voor diegenen die het niet (meer) weten, zie ook Zomer-ideetje (vakantie-samples) en Kerst-ideetje
Even in het kort de essentie weergeven: inschrijven kan tot en met 6 December 2016. Je maakt voor jouw getrokken lootje een pakket met lekkers twv 50€ incl verzenden. Versturen doen we niet later dan 18 December.
Wil je graag meedoen? Laat dan hier jouw enthousiasme achter en Stuur me een Pb met jouw e-mailadres. De rest doet de kerstman wel![]()
Veel plezier!
Dame, heren
Wegens een drukke werkweek op komst, ga ik de inschrijvingen beperken tot morgen 3 December en dit tot 1600Hr.
Ik heb al van sommigen een mailadres ontvangen, van anderen niet.
In orde: Squaadgras, defeatless, fjharms, Harrie, brechtvds, pieske86, shadowcollector, Ruud1983
Nog te krijgen: tom2, erik1908, Zjoske, Nederland-paraat
Diegenen waar ik nog niets van heb ontvangen, stuur ik zo dadelijk een Pb.
Morgenavond zal ik alle mailadressen en nicknames verwerken in lootjestrekken.nl
Jullie zullen een mail ontvangen om jouw lootje in te leveren. Van zodra iedereen dat heeft gedaan, wordt het lot bepaald en kan de fun beginnen.
Gelieve ZELF jouw verzendadres te willen plaatsen in de daarvoor voorziene wenslijst, andere wensen kunnen daar ook worden kenbaar gemaakt.
De optie om anoniem te praten met diegene waar je moet naar sturen zal er zijn....
Hi Bram, zie PB.
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”