Littlemill schreef:Beste Forum leden,
Zoals besproken, hieronder een lijstje met Whiskies die binnen 3+ jaar erg in waarde zullen stijgen:
Je kan er rekening mee houden dat de officiele botteling altijd meer waard wordt, maar bij gesloten distilleries zal ook een independent bottler het ook erg goed doen
Maar hetzelfde gaat ook gebeuren met Littlemill, alle flessen waar je nu nog aan kan komen… ik zeg KOPEN!!
Eeeh..., een nieuwe OB release van een gesloten distillery? Ja, die zullen inderdaad bijzonder veel waard worden....






..






