Kay schreef:Hmm nu 'krijgt' als gevolg iedereen er nog maar eentje, jammer.
Een is beter dan geen; ik heb er geen
Kay schreef:Hmm nu 'krijgt' als gevolg iedereen er nog maar eentje, jammer.
Toontje schreef:Kay schreef:Hmm nu 'krijgt' als gevolg iedereen er nog maar eentje, jammer.

Toontje schreef:Kay schreef:Hmm nu 'krijgt' als gevolg iedereen er nog maar eentje, jammer.

nigel_tufnel schreef:Toontje schreef:Kay schreef:Hmm nu 'krijgt' als gevolg iedereen er nog maar eentje, jammer.
Ik vind het principe van de aankoop te beperken tot 1 fles wel OK.
Wat mij betreft zou dit bij meerdere gegeerde en hype flessen mogen gebeuren.
Op die manier zijn er meer liefhebbers die de gelegenheid hebben om een fles te kopen en is het moeilijker voor flippers.
Ardbeg, Arran, Laphroaig,... zouden dit ook beter invoeren bij hun limited releases.
Een shop in de buurt heeft dit bijvoorbeeld ook toegepast voor de recente Arran Smugglers Series Vol.2 'The High Seas'.
Een goede zaak want er waren een heleboel "liefhebbers" die deze per doos/dozen wilde aankopen.
Bij een paar opdringerige klanten (die absoluut meer flessen wilden) hebben ze zelfs even getwijfeld om aan hun zelfs geen fles te verkopen.

Greenmachine schreef:Ook ik heb net de mail ontvangen dat ik een Littlemill 32y mag overnemen![]()
Staat er bij jullie ook bij dat je tot 31 nov de tijd hebt om te betalen?

Kay schreef:Greenmachine schreef:Ook ik heb net de mail ontvangen dat ik een Littlemill 32y mag overnemen![]()
Staat er bij jullie ook bij dat je tot 31 nov de tijd hebt om te betalen?
Nee, wij hoeven allemaal pas in januari te betalen![]()
Nee natuurlijk, dat geldt voor iedereen.

squaadgras schreef:Omdat het vat nog niet gebotteld is (22/11 pas dacht ik), m.a.w. de fles gaat nog wel een maandje op zich laten wachten..
Oogadal schreef:Ach, domme ikke..., Kay en Soren zijn waarschijnlijk de enigen die 'm ook echt open gaan maken. De rest gaat 'm uitbroeden.
Bishlouk schreef:squaadgras schreef:Omdat het vat nog niet gebotteld is (22/11 pas dacht ik), m.a.w. de fles gaat nog wel een maandje op zich laten wachten..
Zou moeten op 27 of 28 nov gebotteld worden, normaal gezien.Oogadal schreef:Ach, domme ikke..., Kay en Soren zijn waarschijnlijk de enigen die 'm ook echt open gaan maken. De rest gaat 'm uitbroeden.
Nee, ik zal ook

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten