thijs100 schreef:
Ja, ik krijg het idee dat ze een causaal verband zien tussen kwaliteit en het aantal keren gedistilleerd.
"Distilled to death" en "the spirit left the spirit" zijn mijn woorden hierop...

thijs100 schreef:
Ja, ik krijg het idee dat ze een causaal verband zien tussen kwaliteit en het aantal keren gedistilleerd.

caskstrength schreef:thijs100 schreef:
"Distilled to death" en "the spirit left the spirit" zijn mijn woorden hierop...

RBwhiskyworld schreef:caskstrength schreef:thijs100 schreef:
Ik moet dan altijd aan een quote denken van Richard Paterson, iets in de trant van:
"Wij Schotten moeten 2x distilleren voordat het goed is. Ieren lukt dat niet, die hebben 3 pogingen nodig"
Dus ja, als zij 10 of 15x nodig hebben![]()

W de B schreef:Je moet een nieuw product wel een kans geven,afbranden kan altijd nog.
caskstrength schreef:Ondanks deze faire kans is mij gebleken dat ik deze spirit echt zwaar ondermaats vind.

thijs100 schreef:caskstrength schreef:Ondanks deze faire kans is mij gebleken dat ik deze spirit echt zwaar ondermaats vind.
Mee eens. Ik vind trouwens dat je qua score nog mild bent geweest, Paul
defeatless schreef:Ik vond je in de 'Whisky Passion' toch iets minder uitgesproken.

Hoewel de whisky nu al door velen wordt geroemd kan deze pas over twee jaar als whisky op de markt worden gebracht.

Terug naar “Whisky uit overige landen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten