HWF VBT-8: Sample 5 (25 t/m 31 oktober)
- defeatless
- Moderator

Re: HWF VBT-8: Sample 5 (25 t/m 31 oktober)
Een aantal keer wordt Bunna genoemd, maar dat lijkt me sterk.
Ik miste totaal de stoffige chocolade met een beetje zout in dit sample, iets wat je bij bijna alle bunna's d'r wel uit pakt.
Millstone zou nog kunnen, maar Zuidam heeft ook een karakteristiek luchtje wat hier niet echt was.
Ik miste totaal de stoffige chocolade met een beetje zout in dit sample, iets wat je bij bijna alle bunna's d'r wel uit pakt.
Millstone zou nog kunnen, maar Zuidam heeft ook een karakteristiek luchtje wat hier niet echt was.
0 x
caskstrength schreef:Dre schreef:Huh? heb ik het verkeerde flesje gepakt of zo? Mijn notities wijken bizar veel af van het merendeel![]()
Ik lees maar een enkeling die ook bitterheid proefde, bij mij overheersde die bitterheid enorm, als ik dan zie wat anderen er wél allemaal uithaalden...
Het kan ook zijn dat je iets had gegeten, dat je gevoeligheid voor bitterheid triggerde.
Schaaltje rauwe koffiebonen vooraf, dat kan toch nooit van invloed zijn geweest?

3 x
Oogadal schreef:Nino schreef::sst *loopt stilletjes achteruit weg*
Ben vrij zeker dat er meer mensen met je meelopen
Yup, I'm in!
0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

uhhhh volgens mij had ik iets totaal anders dan de rest hahaha. Dit was de surprise living bottle dram ofzo.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

defeatless schreef:Een aantal keer wordt Bunna genoemd, maar dat lijkt me sterk.
Alex ik weet niet hoe vaak je stofzuigt en/of hoe je je chocolade op temperatuur laat komen, maar ik kan me niets bij stoffige chocolade voorstellen...

4 x
Affirmanti incumbit probatio
Oe, zie dat ik mijns score niet had doorgegeven. Ik zou dit 86/100 scoren, en dat is vooral de verdienste van de neus.
0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Toch grappig om telkens weer te zien hoe uiteenlopend de notities wel zijn!
Het lijkt inderdaad echt wel alsof niet iedereen hetzelfde geproefd heeft.
Alles goed gegaan met het labelen jongens?
Het lijkt inderdaad echt wel alsof niet iedereen hetzelfde geproefd heeft.

0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Nickolaas schreef:Oe, zie dat ik mijns score niet had doorgegeven. Ik zou dit 86/100 scoren, en dat is vooral de verdienste van de neus.
Geen probleem, is nu verwerkt.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Dre schreef:Oogadal schreef:Nino schreef::sst *loopt stilletjes achteruit weg*
Yup, I'm in!
Soundwave..?
0 x
Oogadal schreef:Dre schreef:Oogadal schreef:
Yup, I'm in!
Soundwave..?
Ik en Dre redden ons wel, maar toch bedankt

3 x
nigel_tufnel schreef:Toch grappig om telkens weer te zien hoe uiteenlopend de notities wel zijn!
Het lijkt inderdaad echt wel alsof niet iedereen hetzelfde geproefd heeft.![]()
Ben benieuwd of meer mensen een met stift geschreven x op het dopje hadden

0 x
Ik schrik er een beetje van hoe weinig rozijnen en PX genoemd worden. Dat was voor mij zo klaar als een klontje. Was zelfs bijna niet doorheen te komen.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Soundwave
Ik ruik honing, vanille, wax, boter, naaldbos, lijnzaadolie, beetje karton en stof. Dit kan bijna niet iets anders zijn dan Clynelish volgens mij. Mijn favo distillery (althans, 1 van de). Als dit geen Clynelish is
Clynelish spookte ook door mijn hoofd, ik durfde het alleen niet te noteren....
0 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

De krenten & rozijnen & appelstroop waren voor mij wel duidelijk ook: en dat is P.X. over het algemeen (of een imitatie haha
). Nee, moet toch wel een flink zoete sherry zijn geweest.. had het %abv initieel wel wat lager staan maar na herproeven aangepast.. SHEIT! 
). Nee, moet toch wel een flink zoete sherry zijn geweest.. had het %abv initieel wel wat lager staan maar na herproeven aangepast.. SHEIT! 
1 x
2 ∞ & →
- defeatless
- Moderator

caskstrength schreef:defeatless schreef:Een aantal keer wordt Bunna genoemd, maar dat lijkt me sterk.
Alex ik weet niet hoe vaak je stofzuigt en/of hoe je je chocolade op temperatuur laat komen, maar ik kan me niets bij stoffige chocolade voorstellen...
Ik moet de keet 2 maal per week zuigen en 1 maal per week dweilen van Hare Majesteit.
Maar verder kan ik mezelf ook regelmatig niet volgen (woodford), dus jullie zijn niet alleen.
1 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”