Gezellig aan de bar...

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Gezellig aan de bar...

Ongelezen berichtdoor Nino » 30 Okt 2016, 22:02

squaadgras schreef:Ach, ging nergens meer voor. Voor hetzelfde geld knalt Ricci er wel langs en is het geniaal, prima gereden. Vettel jammert mij teveel om blauwe vlaggen als die niet snel genoeg is, zak hooi.

Zie hem lachen op dat podium.. alsof het verdient was :P
0 x
Afbeelding

Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 30 Okt 2016, 23:44

De Ferrari International Assistance moest zich weer bemoeien... Jammer!
0 x

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 31 Okt 2016, 07:37

Rien68 schreef:De Ferrari International Assistance moest zich weer bemoeien... Jammer!

En uiteindelijk tóch weer niet! Dat uitgerekend Vettel alsnog het eerste en in dit geval grootste slachtoffer wordt van zijn eigen gejank om strengere regels :P
1 x

FGG
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor FGG » 31 Okt 2016, 07:42

Dre schreef:
Rien68 schreef:De Ferrari International Assistance moest zich weer bemoeien... Jammer!

En uiteindelijk tóch weer niet! Dat uitgerekend Vettel alsnog het eerste en in dit geval grootste slachtoffer wordt van zijn eigen gejank om strengere regels :P

Ik hoorde het vanmorgen in de auto. Briljant! Gepakt op wat Verstappen constant werd verweten.

Overigens ook niet eens met d 5sec van Verstappen. Toen ie er af ging lag ie nog voor Vettel, eenmaal weer op de baan nog steeds alleen zat Vettel nu in z'n nek. Vettel is er nooit voorbij geweest dus er valt niks terug te geven, volgens mij,
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Skiddilly
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Skiddilly » 31 Okt 2016, 08:10

FGG schreef:
Dre schreef:

Ik hoorde het vanmorgen in de auto. Briljant! Gepakt op wat Verstappen constant werd verweten.

Overigens ook niet eens met d 5sec van Verstappen. Toen ie er af ging lag ie nog voor Vettel, eenmaal weer op de baan nog steeds alleen zat Vettel nu in z'n nek. Vettel is er nooit voorbij geweest dus er valt niks terug te geven, volgens mij,

Beetje met de Orange bril kijkend zou ik ook zeggen dat de 5sec straf niet verdiend is. Maar wanneer er een grindbak was geweest, zoals vroegah vaak ;) , was het gewoon terecht afgelopen. Ik denk dat Verstappen hier de straf verdiend heeft, maar dat Hammilton dezelfde straf verdiend had in de allereerste bocht van de wedstrijd. Of je nu aan het vechten bent om P1 op P3, wanneer je blokkeert tijdens het verdedigen van een plaats,en daarmee eraf gaat, zou je die plaats kwijt moeten zijn.
Ik verwacht dat dr Helmut Marko en Horner in hun handjes stonden te wrijven, toen Max het 'teruggeven' van de positie even uitstelde. Je hoeft geen raketwetenschapper te zijn om te zien waar Max mee bezig was. Hij zou hier wel wat punten mee scoren binnen het team, maar met zo'n onsportief gedrag maak je geen vrienden onder de rest van je collega's. Een ongekend talent, maar op deze manier word je ook geen wereld kampioen.
De actie van Vettel op Ricciardo was overigens behoorlijk gevaarlijk. Terecht dat hij een fikse straf krijgt.
0 x
Afbeelding
“Too much of anything is bad, but too much good whiskey is barely enough.”
- Mark Twain

FGG
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor FGG » 31 Okt 2016, 08:14

Skiddilly schreef:Beetje met de Orange bril kijkend zou ik ook zeggen dat de 5sec straf niet verdiend is.

Beetje wel...

Skiddilly schreef:Maar wanneer er een grindbak was geweest, zoals vroegah vaak ;) , was het gewoon terecht afgelopen. Ik denk dat Verstappen hier de straf verdiend heeft, maar dat Hammilton dezelfde straf verdiend had in de allereerste bocht van de wedstrijd. Of je nu aan het vechten bent om P1 op P3, wanneer je blokkeert tijdens het verdedigen van een plaats,en daarmee eraf gaat, zou je die plaats kwijt moeten zijn.
Ik verwacht dat dr Helmut Marko en Horner in hun handjes stonden te wrijven, toen Max het 'teruggeven' van de positie even uitstelde. Je hoeft geen raketwetenschapper te zijn om te zien waar Max mee bezig was. Hij zou hier wel wat punten mee scoren binnen het team, maar met zo'n onsportief gedrag maak je geen vrienden onder de rest van je collega's. Een ongekend talent, maar op deze manier word je ook geen wereld kampioen.

Mee eens.
0 x

Afbeelding

Mijn samplelijst

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 31 Okt 2016, 08:49

Skiddilly schreef:Ik verwacht dat dr Helmut Marko en Horner in hun handjes stonden te wrijven, toen Max het 'teruggeven' van de positie even uitstelde. Je hoeft geen raketwetenschapper te zijn om te zien waar Max mee bezig was. Hij zou hier wel wat punten mee scoren binnen het team, maar met zo'n onsportief gedrag maak je geen vrienden onder de rest van je collega's. Een ongekend talent, maar op deze manier word je ook geen wereld kampioen.

Ben ik eigenlijk níet met je eens. Max toont keer op keer zijn winnaarsmentaliteit. Het is een gast waar je niet graag tégen speelt, maar wél heel graag in je team wilt hebben. Kijk nu naar Ricciardo, die heeft door toedoen van Max alsnog die P3 in zijn schoot geworpen gekregen. Zonder die grappen had ie Vettel echt niet meer ingehaald. Die is echt wel blij met Verstappen. (En Sainz presteerde ook veel beter met Max in zijn team, om nog een voorbeeld te noemen)
Met deze actie heeft Max het RB-team uiteindelijk het maximale gegeven, namelijk P3 en P4, nog weer verder uitgelopen op Ferrari. Dat is niet leuk voor die andere teams, maar geloof me, stiekem zou de teamleiding van bijv. Ferrari veel liever een Verstappen in hun eigen team zien dan dat eeuwige gejank en onsportieve gedrag van Vettel en Raikonen. Daar maak je toch ook geen vrienden mee onder de rest van je collega's.
4 x

FGG
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor FGG » 31 Okt 2016, 09:01

Dre schreef:
Skiddilly schreef:Ik verwacht dat dr Helmut Marko en Horner in hun handjes stonden te wrijven, toen Max het 'teruggeven' van de positie even uitstelde. Je hoeft geen raketwetenschapper te zijn om te zien waar Max mee bezig was. Hij zou hier wel wat punten mee scoren binnen het team, maar met zo'n onsportief gedrag maak je geen vrienden onder de rest van je collega's. Een ongekend talent, maar op deze manier word je ook geen wereld kampioen.

Ben ik eigenlijk níet met je eens. Max toont keer op keer zijn winnaarsmentaliteit. Het is een gast waar je niet graag tégen speelt, maar wél heel graag in je team wilt hebben. Kijk nu naar Ricciardo, die heeft door toedoen van Max alsnog die P3 in zijn schoot geworpen gekregen. Zonder die grappen had ie Vettel echt niet meer ingehaald. Die is echt wel blij met Verstappen. (En Sainz presteerde ook veel beter met Max in zijn team, om nog een voorbeeld te noemen)
Met deze actie heeft Max het RB-team uiteindelijk het maximale gegeven, namelijk P3 en P4, nog weer verder uitgelopen op Ferrari. Dat is niet leuk voor die andere teams, maar geloof me, stiekem zou de teamleiding van bijv. Ferrari veel liever een Verstappen in hun eigen team zien dan dat eeuwige gejank en onsportieve gedrag van Vettel en Raikonen. Daar maak je toch ook geen vrienden mee onder de rest van je collega's.

Hier ben ik 't wel mee eens. Mooiste voorbeeld is natuurlijk Schumacher: absoluut geen lieverdje op de baan, meer gehaat dan geliefd tijdens zijn actieve carriere maar groeit uit tot 7x wereldkampioen en de grootste coureur aller tijden (voor de Senna-fans: op één na grootste coureur aller tijden).
0 x

Afbeelding

Mijn samplelijst

Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 31 Okt 2016, 11:02

Dre schreef:

Het beste nieuws om mee wakker te worden! :bigsmile
1 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 31 Okt 2016, 15:48

Dat is wat inderdaad de grootste op baan onderscheid van de rest, zo zijn ze allemaal begonnen schumi inderdaad maar ook Senna.. (uiteindelijk kreeg die fransoos gelijk en reed hij zich dood) en in de motogp net zo, het zijn die mannen die met hun hart en passie rijden die net iets extra's hebben en daardoor wereldkampioenen zijn. Ook die begonnen fearless en zijn gevaarlijk bezig, Rossi, Lorenzo, Marquez.
Marco Simoncelli was ook onderweg een grote te worden en daar kreeg Lorenzo gelijk die voorspelde z'n dood ook tijdens een persconferentie..

Het is die zelfde hart en passie die hun een kampioenschap kan kosten, zoals Rossi vorig jaar.
(Zit je dit nog hoog? Ja best wel. :gnif )
0 x
Afbeelding

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 31 Okt 2016, 15:59

FGG schreef:
Skiddilly schreef:Beetje met de Orange bril kijkend zou ik ook zeggen dat de 5sec straf niet verdiend is.

Beetje wel...

Skiddilly schreef:Maar wanneer er een grindbak was geweest, zoals vroegah vaak ;) , was het gewoon terecht afgelopen. Ik denk dat Verstappen hier de straf verdiend heeft, maar dat Hammilton dezelfde straf verdiend had in de allereerste bocht van de wedstrijd. Of je nu aan het vechten bent om P1 op P3, wanneer je blokkeert tijdens het verdedigen van een plaats,en daarmee eraf gaat, zou je die plaats kwijt moeten zijn.

Mee eens.

Dusssss; Als Hamilton wel straf verdiende maar het niet kreeg, wat had Max dan moeten krijgen..? Juist, ook geen straf. Het grote meten met 2 maten is begonnen puur met het doel het kampioenschap nog even in leven te houden.
Wat Rien zegt; FIA = Ferrari International Assistance..

http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2 ... =iAQHRLKKb
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 31 Okt 2016, 16:03

Nino schreef:Dat is wat inderdaad de grootste op baan onderscheid van de rest, zo zijn ze allemaal begonnen schumi inderdaad maar ook Senna.. (uiteindelijk kreeg die fransoos gelijk en reed hij zich dood) en in de motogp net zo, het zijn die mannen die met hun hart en passie rijden die net iets extra's hebben en daardoor wereldkampioenen zijn. Ook die begonnen fearless en zijn gevaarlijk bezig, Rossi, Lorenzo, Marquez.
Marco Simoncelli was ook onderweg een grote te worden en daar kreeg Lorenzo gelijk die voorspelde z'n dood ook tijdens een persconferentie..

Het is die zelfde hart en passie die hun een kampioenschap kan kosten, zoals Rossi vorig jaar.
(Zit je dit nog hoog? Ja best wel. :gnif )

Marquez rulezzzzz :duimop
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Skiddilly
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Skiddilly » 31 Okt 2016, 16:11

Oogadal schreef:
FGG schreef:

Beetje wel...

Mee eens.

Dusssss; Als Hamilton wel straf verdiende maar het niet kreeg, wat had Max dan moeten krijgen..? Juist, ook geen straf. Het grote meten met 2 maten is begonnen puur met het doel het kampioenschap nog even in leven te houden.

Eens Edwin, ze hadden eigenlijk beide straf moeten krijgen........... Maar over het algemeen is de FIA er goed om voor exact dezelfde situatie, een andere penalty te geven.
0 x
Afbeelding
“Too much of anything is bad, but too much good whiskey is barely enough.”
- Mark Twain

FGG
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor FGG » 31 Okt 2016, 16:16

Uiteindelijk komt het hier op neer dat tegenwoordig de race wordt beslist door pitstops en straffen op het overtreden van de regels en niet meer door inhaalacties, uitremacties, ploffende motoren en crashende auto's. De lol gaat er zo wel een beetje vanaf.
Het wordt wel tijd dat het hele circus eens wordt opgeschud door jongens als Max en piepers als Vettel, Raikkonen en Hamilton eens gaan doen wat ze moeten doen: niet zeiken over regels maar racen!
0 x

Afbeelding

Mijn samplelijst

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 31 Okt 2016, 16:17

Skiddilly schreef:
Oogadal schreef:
FGG schreef:Beetje wel...

Mee eens.

Eens Edwin, ze hadden eigenlijk beide straf moeten krijgen........... Maar over het algemeen is de FIA er goed om voor exact dezelfde situatie, een andere penalty te geven.

Charlie "Hamilton had geen voordeel, Verstappen wel"
0 x
Afbeelding

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”