www.drinkzz.nl
Re: www.drinkzz.nl
Had je maar op tijd moeten wezen slome 

0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
-
svandesande
- Nieuwkomer

inmiddels ook al 2x besteld en super correct bedrijf.
een foutje gehad, maar snel en perfect opgelost.
Leuke en persoonlijke benadering en aftersales hoewel ik twijfel hoe lang ze dat kunnen doen als het drukker wordt.
maar tot zover................Chapeau
een foutje gehad, maar snel en perfect opgelost.
Leuke en persoonlijke benadering en aftersales hoewel ik twijfel hoe lang ze dat kunnen doen als het drukker wordt.
maar tot zover................Chapeau
0 x
Ik heb inmiddels ook een flesje besteld en die krijg ik morgen binnen. Leuk inkopen zo 

0 x
Bij mij ook snel geleverd en netjes verpakt. Handgeschreven kaartje leuke extra touch.
Bij de omschrijving waren de casknummers vermeld, wat ik wel netjes vond. Helaas bij het leveren heb ik een fles met een ander casknummer. Niet dat het mij veel uitmaakt, maar toch slordig.
Ik had de Linkwood 1999 SV besteld.
Bij de omschrijving waren de casknummers vermeld, wat ik wel netjes vond. Helaas bij het leveren heb ik een fles met een ander casknummer. Niet dat het mij veel uitmaakt, maar toch slordig.
Ik had de Linkwood 1999 SV besteld.
0 x
Het is toch bijna niet voor te stellen dat er iemand gewoon een paar uur per dag die kaartjes zit te schrijven
Maar inmiddels begint de shop wel een beetje leeg te raken. Nog maar 47 artikelen....
Die Benriach Curiositas had ik persoonlijk wel graag gekregen ipv de 10 jaar. Vond hem zelf echt heel erg lekker. Maar hoort natuurlijk niet zo te zijn.
Maar inmiddels begint de shop wel een beetje leeg te raken. Nog maar 47 artikelen....
Die Benriach Curiositas had ik persoonlijk wel graag gekregen ipv de 10 jaar. Vond hem zelf echt heel erg lekker. Maar hoort natuurlijk niet zo te zijn.
0 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

Heb ook wat flesjes sherry op de kop getikt voor een proeverijtje.. Snel & correct bezorgd. Leuk persoonlijk kaartje erbij, en van elke fles een kaartje met tasting notes/history etc. etc. Goed bezig daaro 

0 x
2 ∞ & →
Hier ook prima ervaring. Enige minpuntje was dat de bestelde whisky (Nikka Whisky from the Barrel) zonder doos werd geleverd. Maar da's uiteindelijk weinig boeiend, want gaat toch op.
Als de korting het nog doet, bestel ik zo nog wat wijn en port
..
Als de korting het nog doet, bestel ik zo nog wat wijn en port
..
0 x
Nickolaas schreef:Enige minpuntje was dat de bestelde whisky (Nikka Whisky from the Barrel) zonder doos werd geleverd. Maar da's uiteindelijk weinig boeiend, want gaat toch op.
Misschien is het geen minpuntje en zit er simpelweg geen verpakking bij? Bij D12 staat er ook: 'Verpakking: Geen'. Dus misschien zijn er varianten mét en zónder doos in omloop?
Overigens vanmiddag ook míjn bestelling keurig binnen. Het inmiddels bekende handgeschreven kaartje, de rosé's inclusief smaaknotitie, en natuurlijk de Arran 14, keurig in koker.
Kan niet anders zeggen dan dat de eerste indruk prima is. Oké, het aanbod is nog karig en niet alle flessen zijn even scherp geprijsd. Maar het is zeker een site om geregeld in de gaten te houden.
0 x
Dre schreef:Nickolaas schreef:Enige minpuntje was dat de bestelde whisky (Nikka Whisky from the Barrel) zonder doos werd geleverd. Maar da's uiteindelijk weinig boeiend, want gaat toch op.
Misschien is het geen minpuntje en zit er simpelweg geen verpakking bij? Bij D12 staat er ook: 'Verpakking: Geen'. Dus misschien zijn er varianten mét en zónder doos in omloop?
Overigens vanmiddag ook míjn bestelling keurig binnen. Het inmiddels bekende handgeschreven kaartje, de rosé's inclusief smaaknotitie, en natuurlijk de Arran 14, keurig in koker.
Kan niet anders zeggen dan dat de eerste indruk prima is. Oké, het aanbod is nog karig en niet alle flessen zijn even scherp geprijsd. Maar het is zeker een site om geregeld in de gaten te houden.
Dat zou kunnen inderdaad. Ik was er van uit gegaan dat hij met verpakking kwam.
0 x
- defeatless
- Moderator

Nickolaas schreef:Dre schreef:Nickolaas schreef:Enige minpuntje was dat de bestelde whisky (Nikka Whisky from the Barrel) zonder doos werd geleverd. Maar da's uiteindelijk weinig boeiend, want gaat toch op.
Aannames zijn de moeder van alle vergissingen.

1 x
defeatless schreef:Nickolaas schreef:Dre schreef:Misschien is het geen minpuntje en zit er simpelweg geen verpakking bij? Bij D12 staat er ook: 'Verpakking: Geen'. Dus misschien zijn er varianten mét en zónder doos in omloop?
Aannames zijn de moeder van alle vergissingen.
Dit soort wijsheden zijn ronduit overweldigend op een zondagochtend. Ik heb er zojuist wat tegeltjes van besteld
4 x
Vorige week een bestelling gedaan bij Gall, maar de €20,- korting bleef toch knagen. Wetende dat weer een bestelling mij thuis niet ten dank zou worden afgenomen moest er een list verzonnen worden: Aan de vrouw gevraagd of zij nog wat lekkere wijn wilde hebben, zodat ik mooi een flesje mee kon pakken. Mijn vrouw zag dat wel zitten, echter zie ik nu dat alle whisky die het waard is om te kopen niet meer beschikbaar is.
Dus nu moet ik voor €50,- wijn kopen...
0 x
Wie een gat graaft voor een ander.....
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
JvR schreef:Vorige week een bestelling gedaan bij Gall, maar de €20,- korting bleef toch knagen. Wetende dat weer een bestelling mij thuis niet ten dank zou worden afgenomen moest er een list verzonnen worden: Aan de vrouw gevraagd of zij nog wat lekkere wijn wilde hebben, zodat ik mooi een flesje mee kon pakken. Mijn vrouw zag dat wel zitten, echter zie ik nu dat alle whisky die het waard is om te kopen niet meer beschikbaar is.![]()
Talisker 10yo, Glendronach 12yo of Balvenie 12yo Double Wood lijken mij anders best leuke flesjes nog om twintig euro korting op te pakken toch? Beter dan voor 50 euro alleen maar wijn in ieder geval

0 x
Dre schreef:JvR schreef:Vorige week een bestelling gedaan bij Gall, maar de €20,- korting bleef toch knagen. Wetende dat weer een bestelling mij thuis niet ten dank zou worden afgenomen moest er een list verzonnen worden: Aan de vrouw gevraagd of zij nog wat lekkere wijn wilde hebben, zodat ik mooi een flesje mee kon pakken. Mijn vrouw zag dat wel zitten, echter zie ik nu dat alle whisky die het waard is om te kopen niet meer beschikbaar is.![]()
Talisker 10yo, Glendronach 12yo of Balvenie 12yo Double Wood lijken mij anders best leuke flesjes nog om twintig euro korting op te pakken toch? Beter dan voor 50 euro alleen maar wijn in ieder geval
True, maar die stonden niet direct op mijn kooplijstje voor nu (bijv. omdat ik ze al heb). Dus dan werd het een beetje kopen om het kopen. Ik zat nog even te twijfelen over de glendronach, maar aangezien die op deze site toch al €38,- was zou het icm een paar leuke wijnen toch weer een beetje prijzig worden.
Uiteindelijk 7 leuke flesjes, €33,- en een tevreden vrouw. Nu maar hopen dat de actie nog even door blijft lopen..
0 x