Wahlee schreef:8 flessen port besteld
De LBV 2011 toevallig ? Die heb ik er bij genomen. Vrouw is gek op Port dus zo kom ik nog een beetje weg met mijn bestelling...

Wahlee schreef:8 flessen port besteld

braamr schreef:Wahlee schreef:8 flessen port besteld
De LBV 2011 toevallig ? Die heb ik er bij genomen. Vrouw is gek op Port dus zo kom ik nog een beetje weg met mijn bestelling...

Wahlee schreef:braamr schreef:Wahlee schreef:8 flessen port besteld
Gewoon goedkope tawny. Ook voor mijn vrouw

braamr schreef:Via de website http://www.drinkzz.nl kan je ook een 60 tal Whisky's bestellen. Met de code "NPLWIJN" krijg je 20 Euro korting op je bestelling.
Minimum bedrag is 50 Euro, maar dan is het ook gratis verzenden. Zitten een aantal Whisky's bij die dan wel interessant worden.
Het is beetje puzzelen om zo interessant mogelijk uit te komen![]()
Werkt maar 1 keer per account. Andere naam of adres heb ik zelf nog niet geprobeerd. Heb zelf de Arran 14 jaar & een flesje port besteld.
Owh ja... Nog even voor de zekerheid/duidelijkheid. Dit is geen reclame en heb er 0 belang bij.

Daan schreef:Verd... ben er net te laat bij. Kilchoman op, Glenfarclas 15 op. Dat waren net de twee die ik in gedachten had. Toch bedankt voor de tip!

Michaël schreef:wouster schreef:Big6230 schreef:Vandaag is de laatste dag 10% korting bij whiskysite.nl. snel nog een bestellingske gedaan.
Thnx voor de reminder, nog ff een Compass Box geregeld
Welke expressie van Compass Box?
Ik ook gisteren nog geshopt om te genieten van de korting. Onder andere een Tomatin op rumvaten besteld.
PrkMarcel schreef:Daan schreef:Verd... ben er net te laat bij. Kilchoman op, Glenfarclas 15 op. Dat waren net de twee die ik in gedachten had. Toch bedankt voor de tip!
Code werkt ook als je een cadeaubon koopt voor €50,- en die heeft geen vervaldatum![]()
Gewoon wachten tot de voorraad is aangevuld.
Michaël schreef:Michaël schreef:wouster schreef:
Thnx voor de reminder, nog ff een Compass Box geregeld
Welke expressie van Compass Box?
Ik ook gisteren nog geshopt om te genieten van de korting. Onder andere een Tomatin op rumvaten besteld.
Ik heb zondag besteld en betaald, maar nog steeds is mijn pakket niet verzonden. Bij jullie hetzelfde? Mogelijk duurt het zo lang door het grote aantal bestellingen door de korting..?
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten