Altijd leuk om eens iemand van het forum in levende lijven te ontmoeten.
En nog belangrijker....het uitwisselen van samples!
Welke dit zijn vertel ik vanavond wel.

Whisky-ettenleur schreef:Zometeen een kort bezoek aan een mede forum lid (Dre)!
Altijd leuk om eens iemand van het forum in levende lijven te ontmoeten.
En nog belangrijker....het uitwisselen van samples!
Welke dit zijn vertel ik vanavond wel.![]()

Erik1908 schreef:Afgelopen zaterdag ben ik naar het Ramblin Roots festival in het Utrechtse Tivoli-Vredenburg geweest. Een avond vol Americana muziek. Tot mijn verbazing zag ik bij de eet- en drankstandjes een whisky stand met, jawel echte single malt.
- Edradour 12 jaar
- Lagavulin 16 jaar
- Balvenie 14 jaar Caribean cask
Naast de onvermijdelijke Jameson.
8 Euro voor een glaasje. Ik was de BOB. Helaas.

Dre schreef:Erik1908 schreef:Afgelopen zaterdag ben ik naar het Ramblin Roots festival in het Utrechtse Tivoli-Vredenburg geweest. Een avond vol Americana muziek. Tot mijn verbazing zag ik bij de eet- en drankstandjes een whisky stand met, jawel echte single malt.
- Edradour 12 jaar
- Lagavulin 16 jaar
Ach, troost je met de gedachte dat je voor de prijs van 5 of 6 van die glaasjes nu een hele fles van één van de genoemde whisky's kan halen

Dre schreef:Erik1908 schreef:Afgelopen zaterdag ben ik naar het Ramblin Roots festival in het Utrechtse Tivoli-Vredenburg geweest. Een avond vol Americana muziek. Tot mijn verbazing zag ik bij de eet- en drankstandjes een whisky stand met, jawel echte single malt.
- Edradour 12 jaar
- Lagavulin 16 jaar
Ach, troost je met de gedachte dat je voor de prijs van 5 of 6 van die glaasjes nu een hele fles van één van de genoemde whisky's kan halen
squaadgras schreef:MBC.. zou hem zelf opdrinken, prachtig spul van Herman

Wouter1981 schreef:Dre schreef:Erik1908 schreef:Afgelopen zaterdag ben ik naar het Ramblin Roots festival in het Utrechtse Tivoli-Vredenburg geweest. Een avond vol Americana muziek. Tot mijn verbazing zag ik bij de eet- en drankstandjes een whisky stand met, jawel echte single malt.
- Edradour 12 jaar
- Lagavulin 16 jaar
Maar dat is toch met alles zo?
Bestel 4-5 biertjes en je zou thuis een kratje kunnen kopen.
Bestel 2-3 wijntjes en je hebt een fles.
Wat mij vaker tegen houd om in zo'n gelegenheid whisky te bestellen is dat het dan in zo'n vreselijke tumbler geschonken wordt.
Daar zou de whisky industrie eigenlijk eens wat aan moeten doen. Gewoon als importeur zorgen dat je klanten naast whisky ook whisky glazen hebben.
Zo vergroot je je afzet groep wat mij betreft meer en op een betere manier dan door een Snow Grouse of Winters Gold op de markt te brengen.
squaadgras schreef:Zitten we klaar voor Max "remmen en van je lijn afwijken mag niet want anders doet de rest boehoehoehoe" Verstappen? High hopes..

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten