Nickolaas schreef:Hoi heren. I.v.m. een weekend weg, heb ik dit sample helaas niet kunnen proeven. Volgende week doe ik graag weer mee aan de feestvreugde.
Zeg gewoon dat je Ledaig denkt!
Nickolaas schreef:Hoi heren. I.v.m. een weekend weg, heb ik dit sample helaas niet kunnen proeven. Volgende week doe ik graag weer mee aan de feestvreugde.

caskstrength schreef:Wet van Murphy 2.0; ik ben vader geworden, eerder dan verwacht. De fles is aangekomen op mijn werk, maar ik kom daar de komende dagen niet. Ik kijk ff of ik iets kan regelen met een collega.

. Was echt een kwestie van puzzelen dit keer.. alleen Ledaig was voor mij een zekerheidje (tot Edwin het onderuit schoffelde met zijn hint..). Vind het iig een dikke dram, als dit door ontwikkelt... 
. Ben er nog een beetje onderste boven van want m'n eerdere Ledaig ervaringen waren niet zo positief, maar dit vond ik erg lekker! Misschien toch ook maar een aandeel kopen 
squaadgras schreef: Knip

Wouter1981 schreef:Erg mooi dit geproefd te hebben. Ik ben wel enthousiast over deze whisky.
Is een stuk jonger dan ik had verwacht trouwens.
Maar gaat het hier dan om het Madeira vat?

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast