Lagavulin! schreef:Daarna een volledige week samples/nieuwe aanwinsten proeven
Jaja, de laatste loodjes wegen het zwaarst. hehe

Lagavulin! schreef:Daarna een volledige week samples/nieuwe aanwinsten proeven
Carlo schreef:De site ziet er zo op het eerste gezicht wel verzorgd uit vindt ik.
Leuk om het zo bij te houden , denk dat je wel plezier zal hebben van de samples.![]()
Ik vindt het altijd wel leuk om zulke dingen te lezen van anderen , alhoewel het niks voor mij is om zelf zoiets bij te houden.(mijn leven is niet zo interessant).
Zo ben ik ook via de zen-tuin site van Piet op het idee gekomen om een bonsai boompje te kopen.
Heb eerst 2 boeken bij de bieb gehaald en ga van het weekend kijken bij een bonsai shop.
You have emerged winner of E850,000.00 Euros in the Irish Online Draw. To claim prize, send [ Names, address, Occupation & tel
maar toch 

), mag graag een wijntje drinken in de zomer, terwijl de whisky meer trekt in de donkere maanden.

Carlo schreef:Computer was vastgelopen en nu alles weer geinstalleerd en een The Macallen 10yo sherry oak ingeschonken.
WhiteMonkey schreef:Haha, als ik het geld zou hebben (lees ooit ga verdienen) dan lijkt mij een wijncursus ook erg boeiend, omdat je zowel meer informatie krijgt over wijnen en productieproces als ook beter leert proeven.
@GJR aangezien het swen2 is neem ik aan dat je al eens deel 1 heb gedaan?
(en afwisseling in spijs doet een mens eten, dus het zou me niet verbazen als dat ook zo met alcoholische dranken is)

johan brugge schreef:En Lagavulin!. Hoe waren de examens? Hopelijk beter als met de Cercle en even goed als KVM.

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten