Frank
OpiumX schreef:En een dag later ruik ik helemaal geen peat meer, terwijl die Bruichladdich Peat er net bij zit...![]()
Frank

sw_reijnders schreef:slechte whisky gooi ik bij de biefstuk of kipfilet n de pan op het laatst
wordt het stuk vlees een stuk lekkerder door
Piet schreef:Komt gelukkig maar sporadisch voor maar als het een echte vieze is, b.v. met zeepsop smaak of verbrande wijngums, wil je die echt niet over je vlees gieten hoor. En ook niet in je "Living Bottle". En zelfs niet in een Grog.

Piet schreef:Soms moet je op basis van ervaring je verbeeldings/combinatievermogen de kans geven.

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
De Loer schreef:Jullie kennen het wel: vrienden hebben van je liefhebberij gehoord, en denken je op je verjaardag blij te kunnen maken met whisky. Een goede fles is dan altijd meegenomen, maar vaak ontvang je juist minder interessante flessen waar je zelf met een grote boog omheen zou zijn gelopen. Zo heb ik mijn kelder inmiddels vol staan met goedkope flessen van obscure makelij. Zo'n whisky doorgeven doe ik niet, maar weggooien gaat mij ook te ver, dus wat doe ik met die flessen? Hebben jullie wellicht een goed recept waar veel whisky voor nodig is (die van 'mindere' kwaliteit mag zijn)?
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Casketje en 27 gasten