HWF VBT-8: VBT Café
Re: HWF VBT-8: VBT Café
Ik heb vanavond ook de eerste sample geprobeerd. Aantekeningen gemaakt. Ook wel een mening, maar morgen gaat hij nog een keer.
En dan hou ik nog een beetje over voor als bekend is gemaakt wat het is. Dan proef ik altijd weer meer........
En dan hou ik nog een beetje over voor als bekend is gemaakt wat het is. Dan proef ik altijd weer meer........
0 x
Oléé! Op vakantie bericht ontvangen dat buren m'n pakket van Transmission aangenomen hebben en deze nu op de tafel op me staat te wachten. Optijd voor het demasqué van ronde 1 dus 

0 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

defeatless schreef:Oogadal schreef:Heel gevaarlijk om na een half sample (van wat ook, behalve TURV) al 'definitief' te zijn heren....; er zit juist 5cl in om op 2 verschillende dagen te kunnen proeven.
Je kan me wat! Hier ben ik gewoon heel duidelijk over. Lijkt me sterk dat mijn mening nog gaat veranderen![]()
Normaal heb je helemaal gelijk Oogadal, maar nu kan ik het alleen maar eens zijn met Defeatless.
Laten we het er op houden dat deze whisky echt een eigen karakter heeft.

0 x
Heel toepasselijk heb ik Andrea Bocelli op tv, openlucht concert in New York.
De man voor wie alles een blind tasting is wat hij in z'n mond stopt. (Niet grappig bedoeld) wat een baas.
De man voor wie alles een blind tasting is wat hij in z'n mond stopt. (Niet grappig bedoeld) wat een baas.

1 x
Ik loop wat achter door vakantie maar #1; wat kijk ik uit naar de beschrijvingen 
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Oogadal schreef:Nou? Wat let je?
De zin om op te staan, en de bediening heeft het druk volgens mij
M'n eerste ipa trouwens... wat een verschil met standaard pils en kleffe tripels
1 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Nino schreef:Oogadal schreef:Nou? Wat let je?
De zin om op te staan, en de bediening heeft het druk volgens mij![]()
M'n eerste ipa trouwens... wat een verschil met standaard pils en kleffe tripels
Kleffe als in (k)Leffe, of vind je ze echt klef? Er zijn toch wel wat pareltjes onder de tripels imho. Maarre... hard genoeg roepen, dan wordt je wellicht op je wenken bediend!

0 x
Affirmanti incumbit probatio
caskstrength schreef:Nino schreef:Oogadal schreef:Nou? Wat let je?
De zin om op te staan, en de bediening heeft het druk volgens mij![]()
Kleffe als in (k)Leffe, of vind je ze echt klef? Er zijn toch wel wat pareltjes onder de tripels imho. Maarre... hard genoeg roepen, dan wordt je wellicht op je wenken bediend!
Ja ik weet het niet Paul, op de één of andere manier vind ik ze weeïg
Nee die is druk met dr eigen hobby bezig (nagelstyliste).
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Aha! Nou valt het kwartje Nino: ik keek vanmiddag al zo raar tegen je roze nagels aan man!
Dacht, ach, het is 2016, ieder z'n feestje he, wie ben ik om te vragen hoe het zit. Kijk nu wel weer wat mannelijker tegen je aan
Dacht, ach, het is 2016, ieder z'n feestje he, wie ben ik om te vragen hoe het zit. Kijk nu wel weer wat mannelijker tegen je aan

4 x

1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Oogadal schreef:Aha! Nou valt het kwartje Nino: ik keek vanmiddag al zo raar tegen je roze nagels aan man!
Je was volgens mij niet de enige bij wie ik in de smaak viel op dat moment of wel Edwin??

3 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Nou, inderdaad. Ellis heeft de hele avond Nino, Nino, Nino zitten murmelen met een afwezige blik... 
Zal effe in de gaten houden dat ze niet ook nog je naam gaat roepen op bepaalde momenten
Het zou je wel sieren om voortaan even te wachten tot ik uit de buurt ben voordat je m'n vrouw gaat lopen versieren. Geldt ook voor haar trouwens, ze heeft vannacht voor straf buiten geslapen. Dat zal d'r leren!

Zal effe in de gaten houden dat ze niet ook nog je naam gaat roepen op bepaalde momenten
Het zou je wel sieren om voortaan even te wachten tot ik uit de buurt ben voordat je m'n vrouw gaat lopen versieren. Geldt ook voor haar trouwens, ze heeft vannacht voor straf buiten geslapen. Dat zal d'r leren!

5 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”