HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
Laatst gewijzigd door FGG op 05 Okt 2016, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
@henri: I hate to say I told you so....
3 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- squaadgras
- Forum goeroe

- Berichten: 4040
- Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
BAM! Ik zat om 20.00 te refreshen hoor
. Mooie starter, en top van Dramtime. Ze gaan een bestellinkie krijgen komende dagen
.
.
4 x
2 ∞ & →
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1876
- Lid geworden op: 09 Jul 2015, 20:01
- Contact:
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
Hulde!
Aan degenen die het goed hadden
Aan de organisatie voor een zeer Odd begin
Aan de sponsor voor deze whisky en de bijbehorende korting!
Aan degenen die het goed hadden
Aan de organisatie voor een zeer Odd begin
Aan de sponsor voor deze whisky en de bijbehorende korting!

2 x
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
Mooi geschreven Paul!
En probz voor iedereen in de organisatie, wat een kickoff
Blij dat ik hem geproefd heb, en één voor op de wishlist.
En probz voor iedereen in de organisatie, wat een kickoff
Blij dat ik hem geproefd heb, en één voor op de wishlist.
3 x
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
Leuk leuk! Leuk begin, zeker odd 
Thanks naar de mannen achter Dramtime _O_
Thanks naar de mannen achter Dramtime _O_
0 x
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
Skiddilly schreef:Leuk om te zien dat sommige mensen wel zeker waren van hun zaak. Ik heb/had (nog) nooit iets gehad als Säntis Dreifältigkeit, maar wat er in het sample zat vond ik een spannende dram. Als het diegene is die hier vele verdenken, dan gooi ik er met plezier €70,- tegenaan. Ik had trouwens het ABV wat de Säntis Dreifältigkeit heeft, het sample nooit gegeven...........
Ik heb een fles staan en de sample was inderdaad iets milder. Waarschijnlijk toch door het decanteren over de diverse flesjes iets milder geworden.
0 x
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
Erg leuk om deze een keer geproefd te hebben. Dit is toch een reden om aan dit soort tastings mee te doen.
0 x
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
Complimenten voor het uitkiezen van deze dram. Heeft toch het nodige losgemaakt. En zonder er een waardeoordeel over te geven toch zeker een zeer interessante whisky. Ik denk dat ik hem nu ook niet meer vergeet.
1 x
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
Mooi begin, heren organisatoren. Wat een vreemd beestje.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
Bert71 schreef:Complimenten voor het uitkiezen van deze dram. Heeft toch het nodige losgemaakt. En zonder er een waardeoordeel over te geven toch zeker een zeer interessante whisky. Ik denk dat ik hem nu ook niet meer vergeet.
Dank! Ik moet eerlijk zeggen dat Edwin (Oogadal dus, niet Edwinedje) dit heeft gedaan. We hebben deze wel bewust als eerste gepositioneerd om een leuke binnenkomer te hebben. Niet dat de rest nu saai of vies is, maar het leek ons er eentje om met de deur in huis te vallen.
4 x
Affirmanti incumbit probatio
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
Peter87 schreef:@henri: I hate to say I told you so....
bullshit, vind je juist leuk..
hahawow, eerlijk is vals, wat een misser ( destijds dan, want ik vind m nu echt heel vies )
mijn beleving anderhalf jaar geleden is blijkbaar heel anders geweest en is me om welke reden dan ook destijds wel meegevallen
och het is zo, niets aan te doen..
6 x
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
henri schreef:Peter87 schreef:@henri: I hate to say I told you so....
bullshit, vind je juist leuk..haha
wow, eerlijk is vals, wat een misser ( destijds dan, want ik vind m nu echt heel vies )
mijn beleving anderhalf jaar geleden is blijkbaar heel anders geweest en is me om welke reden dan ook destijds wel meegevallen
och het is zo, niets aan te doen..
Jawel, even aanpassen
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
Ach Henri, wellicht dat die vuiligheid die je in een vloeitje rolt en in de brand steekt je smaak (beleving) ook niet helemaal ten goede komt
Net als dat een goede chefkok een niet roker is zou een serieuze whiskyrefjiewert dat ook moeten zijn. Maar ja,...., daar is karakter voor nodig hé...
Net als dat een goede chefkok een niet roker is zou een serieuze whiskyrefjiewert dat ook moeten zijn. Maar ja,...., daar is karakter voor nodig hé...
4 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1755
- Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
- Locatie: regio Eindhoven
Re: HWF VBT-8: Sample 1 (26 september t/m 3 oktober)
Oogadal schreef:Ach Henri, wellicht dat die vuiligheid die je in een vloeitje rolt en in de brand steekt je smaak (beleving) ook niet helemaal ten goede komt![]()
Net als dat een goede chefkok een niet roker is zou een serieuze whiskyrefjiewert dat ook moeten zijn. Maar ja,...., daar is karakter voor nodig hé...
Maar deze niet-roker (en ook echt nooit gerookt) vond 'm ook niet lekker...
1 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten



