Peter87 schreef:Ik praat lekkerlijk over een brommer he.
Een Mio die niet harder dan 25 km/h gaat
Gezellig aan de bar...
Re: Gezellig aan de bar...
0 x
Genoeg actie bij Dortmund/Madrid! Ondanks dat het nog maar 0-1 staat.
1 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Nino schreef:Genoeg actie bij Dortmund/Madrid! Ondanks dat het nog maar 0-1 staat.
al heeft dortmund toch overwicht
1 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

daytona955 schreef:Nino schreef:Genoeg actie bij Dortmund/Madrid! Ondanks dat het nog maar 0-1 staat.
al heeft dortmund toch overwicht
Ze zetten ook echt wel druk, ben benieuwd of ze het volhouden. As we speak scoren ze
1 x
Re: Gezellig aan de bar...zag hem staan en moest hem hier even kwijt
Ik kreeg gisteren van een vriend een dure fles whisky. Maar omdat ik bang was dat ik met mijn fiets om zou vallen en daardoor de fles kapot zou gaan, heb ik hem eerst leeggedronken. Dat was een slimme actie, want ik ben wel 7 keer omgevallen.

2 x
IF U WANT SOMETHING DON'T WISH FOR IT.
LIFE S TO SHORT TOO WAIT.
LIFE S TO SHORT TOO WAIT.
kenny81 schreef:Ik kreeg gisteren van een vriend een dure fles whisky. Maar omdat ik bang was dat ik met mijn fiets om zou vallen en daardoor de fles kapot zou gaan, heb ik hem eerst leeggedronken. Dat was een slimme actie, want ik ben wel 7 keer omgevallen.![]()
![]()
Zet je hier Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ? nog wel even om welke fles het ging?

1 x
Dre schreef:kenny81 schreef:Ik kreeg gisteren van een vriend een dure fles whisky. Maar omdat ik bang was dat ik met mijn fiets om zou vallen en daardoor de fles kapot zou gaan, heb ik hem eerst leeggedronken. Dat was een slimme actie, want ik ben wel 7 keer omgevallen.![]()
![]()
Zet je hier Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ? nog wel even om welke fles het ging?

0 x
- Erik1908
- Top bijdrager

Als beste bar-band ter wereld doe ik ze te kort. Voor de liefhebbers en geinteresseerden:
Afgelopen weekend is de nieuwe cd van The Drive By Truckers verschenen. "American Band". Ik weet dat een aantal van jullie van een stevig potje muziek houdt. Dat is dit dan ook. Laten we zeggen een moderne uitvoering van Lynyrd Skynyrd. 7 Maart ben ik erbij in Paradiso. Zelfs door een goede fles whiskey laat ik me niet weerhouden om erbij te zijn.
Afgelopen weekend is de nieuwe cd van The Drive By Truckers verschenen. "American Band". Ik weet dat een aantal van jullie van een stevig potje muziek houdt. Dat is dit dan ook. Laten we zeggen een moderne uitvoering van Lynyrd Skynyrd. 7 Maart ben ik erbij in Paradiso. Zelfs door een goede fles whiskey laat ik me niet weerhouden om erbij te zijn.

0 x
Erik1908 schreef:Als beste bar-band ter wereld doe ik ze te kort. Voor de liefhebbers en geinteresseerden:
Altijd goed om te horen dat mensen van muziek houden.
0 x
-
Mvamelsfort
- Top bijdrager

Mvamelsfort schreef:Schiettent genaamd wit Rusland is geopend..
Hopelijk wordt het weer een beetje een team nu. Ze waren al aan het lachen toen het nog 0-0 stond.
1 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”