10% korting bij de Mitra met de leden pas?
10% korting bij de Mitra met de leden pas?
Ik snap even iets niet zo goed:
Op de IWS site staat:
10% Korting op alle Malts bij aanschaf via MITRA-Slijterijen.
In de Whisky Etc. magazine staan bij het woordje van de voorzitter een aantal aanbevelingen per maand: een bon om 10% korting te krijgen "op vertoon van deze bon en je pas". Maar... je krijgt toch al 10% korting op vertoon van je pas, of alleen icm die bon (maw: alleen die malt in die maand?)
Op de IWS site staat:
10% Korting op alle Malts bij aanschaf via MITRA-Slijterijen.
In de Whisky Etc. magazine staan bij het woordje van de voorzitter een aantal aanbevelingen per maand: een bon om 10% korting te krijgen "op vertoon van deze bon en je pas". Maar... je krijgt toch al 10% korting op vertoon van je pas, of alleen icm die bon (maw: alleen die malt in die maand?)
0 x
Re: 10% korting bij de Mitra met de leden pas?
Hoi,Jaydie,je krijgt bij de Mitra 10% korting met je ledenpas maar je moet wel het bonnetje inleveren en dat is weer voor de administratie van de Mitra en aan de hand van die bonnetjes kunnen ze nagaan hoeveel leden hiervan gebruik maken.De whisky die aanbevolen wordt op die bonnetjes is gewoon een advies.
ps het geldt voor alle single malts die je aanschaft.
ps het geldt voor alle single malts die je aanschaft.
0 x
Ah, dus in principe kan ik die Single Malt van "de maand" ook zonder bonnetje halen, daar het voor alle Single Malts geldt. Gaat er puur om dat het IWS dan ziet dat het bonnetje niet gebruikt wordt. Ze willen bekijken of het advies opgevolgd wordt.
Ok! Duidelijk!
Geldt de korting ook op korting? Bijvoorbeeld deze maand is SM Whisky X in de aanbieding bij de Mitra. Krijg ik dan nog 10% korting er bovenop, of geldt de 10% korting van het IWS alleen voor niet-in-de-aanbieding-zijnde Single Malts?
Ok! Duidelijk!
Geldt de korting ook op korting? Bijvoorbeeld deze maand is SM Whisky X in de aanbieding bij de Mitra. Krijg ik dan nog 10% korting er bovenop, of geldt de 10% korting van het IWS alleen voor niet-in-de-aanbieding-zijnde Single Malts?
0 x
Nee,het gaat er niet om of het advies opgevolgd word het heeft ermee te maken of de leden van deze korting gebruik maken want daarover is onderhandeld met de Mitra om die korting te krijgen.Dus dat advies is een advies en meer niet,voor elke Single malt die je bij de Mitra koopt heb je je ledenpas en dat bonnetje nodig.Dus aan de hand van dat bonnetje kunnen ze zien hoeveel leden daadwerkelijk van deze korting gebruik maken. 
0 x
chris schreef:voor elke Single malt die je bij de Mitra koopt heb je je ledenpas en dat bonnetje nodig.
Nou, als dat zo is dan klopt het voordeel op de IWS site niet: "10% Korting op alle Malts bij aanschaf via MITRA-Slijterijen."
Dat zou dan iets moeten worden als: "10% Korting op de maandelijks aanbevolen Malt bij aanschaf via MITRA-Slijterijen."
Of bedoel je misschien dat ik per kwartaal 3 malts kan kopen met 10% korting, maar dat de afgebeelde malt op het bonnetje alleen maar een aanbevolen malt is? Maw: ik kan ook een Glenmorangie halen met een Balvenie bonnetje...?
Ik wacht nog even af wat het bestuur hierover zegt...

0 x
-
ndekoning
- Actief lid

De bon is uitsluitend bedoeld als tip.
De Mitra moet op alle malts 10% korting geven op vertoon van een geldige ledenpas. Met of zonder bon.
Ik heb je vraag al door laten spelen naar Ger, de voorzitter, die alle con(r)acten met de Mitra onderhoudt.
-Nico
De Mitra moet op alle malts 10% korting geven op vertoon van een geldige ledenpas. Met of zonder bon.
Ik heb je vraag al door laten spelen naar Ger, de voorzitter, die alle con(r)acten met de Mitra onderhoudt.
-Nico
0 x
Re: Whisky Xperience MITRA in 2010 door heel het land
YES! Ik ben er bij op 21 november in Grave!
Btw... niet weer he...
Dit voegt absoluut niks toe! Vorig jaar hadden we een discussie. Op de IWS site stond dat IWS leden gratis toegang hadden. Dit staat er nu nog:
Dit bleek achteraf niet zo te zijn. Niet alleen IWS leden hebben toegang; iedereen mag komen. Vorig jaar was het niet gratis op vertoon van je pas; graag nu duidelijkheid of dat nu wel zo is! Ik vermoed van niet, daar er staat "kaarten kunt u aanschaffen"... En dat gratis glas krijg je ook sowieso...! Vanwaar weer deze verwarring?
...of nu wel gratis toegang als IWS lid...?
Bron van de quotes: WhiskySociety.nl
Btw... niet weer he...
Onze samenwerking met de MITRA heeft er mede toe geleid, dat onze IWS-leden toegang hebben tot de Whisky Xperience-proeverijen van de Mitra. Op deze proeverijen kunt u met het ontvangen gratis proefglas de stands van de aanwezige importeurs bezoeken en uw kennis en ervaring uiitbreiden inzake Whisky's in het algemeen en Malt Whisky's in het bijzonder.
Kaarten voor deze proeverijen kunt u aanschaffen bij de Mitra-Slijter ter plaatse.
Dit voegt absoluut niks toe! Vorig jaar hadden we een discussie. Op de IWS site stond dat IWS leden gratis toegang hadden. Dit staat er nu nog:
De IWS-leden zijn op vertoon van hun lidmaatschapkaart van harte welkom.
Dit bleek achteraf niet zo te zijn. Niet alleen IWS leden hebben toegang; iedereen mag komen. Vorig jaar was het niet gratis op vertoon van je pas; graag nu duidelijkheid of dat nu wel zo is! Ik vermoed van niet, daar er staat "kaarten kunt u aanschaffen"... En dat gratis glas krijg je ook sowieso...! Vanwaar weer deze verwarring?
...of nu wel gratis toegang als IWS lid...?
0 x
JayDie schreef:Dit bleek achteraf niet zo te zijn. Niet alleen IWS leden hebben toegang; iedereen mag komen. Vorig jaar was het niet gratis op vertoon van je pas; graag nu duidelijkheid of dat nu wel zo is! Ik vermoed van niet, daar er staat "kaarten kunt u aanschaffen"... En dat gratis glas krijg je ook sowieso...! Vanwaar weer deze verwarring?![]()
![]()
...of nu wel gratis toegang als IWS lid...?![]()
Helemaal fout gegaan... Het is nu ook aangepast op de IWS-site. Bedankt

0 x
Stichting International Whisky Society
IWS schreef:Helemaal fout gegaan... Het is nu ook aangepast op de IWS-site. Bedankt
No problem, clear now!
Echter... tijdens de Mitra WX krijgt iedere bezoeker (ook niet-IWS leden) sowieso 10% korting op de whiskybestelling. Krijgen IWS leden daar nog eens 10% bovenop...?
0 x
JayDie schreef:Krijgen IWS leden daar nog eens 10% bovenop...?
Ik vermoed dat je het antwoord al weet John. Je krijgt (in principe) nooit korting op korting.......
0 x
Stichting International Whisky Society
IWS schreef:JayDie schreef:Krijgen IWS leden daar nog eens 10% bovenop...?
Ik vermoed dat je het antwoord al weet John. Je krijgt (in principe) nooit korting op korting.......
Klopt, maar soms is het wat onduidelijk.
In ieder geval:
Onze samenwerking met de MITRA heeft er mede toe geleid, dat onze IWS-leden korting krijgen op al hun malt-whisky aankopen.
...voegt dan ook weinig toe, want elke bezoeker (lid en geen lid) krijgt 10% korting op hun bestelling tijdens de WX...
Gaat er dan puur om wanneer je malt whisky koopt buiten de WX om.
BTW: IWS: heb jij ook "nee" gestemd, of wie...?
0 x
...het blijkt toch allemaal niet te werken: zie Mitra slijterlij Van de Kamp, Gennep
Mijn opmerking:
Hoe zit dat nu met die korting? De ene keer hoor ik IWS leden hebben gratis toegang tot de Whisky Xperience: blijkt toch van niet. IWS leden krijgen 10% korting op malt whiskies: blijkbaar ook niet!
HOE ZIT DAT?!
Of niet alle Mitra's zijn geïnformeerd, of 'onze' Mitra is gewoon BAGGER...
Mijn opmerking:
Hoe zit dat nu met die korting? De ene keer hoor ik IWS leden hebben gratis toegang tot de Whisky Xperience: blijkt toch van niet. IWS leden krijgen 10% korting op malt whiskies: blijkbaar ook niet!
HOE ZIT DAT?! Of niet alle Mitra's zijn geïnformeerd, of 'onze' Mitra is gewoon BAGGER...

0 x
JayDie schreef:
Mijn opmerking:
Hoe zit dat nu met die korting?IWS leden krijgen 10% korting op malt whiskies: blijkbaar ook niet!HOE ZIT DAT?!
Of niet alle Mitra's zijn geïnformeerd, of 'onze' Mitra is gewoon BAGGER...
John,ik heb dit ook al verschillende keren gehad,sommige slijters van de Mitra weten niet hoe ze hier mee om moeten gaan,blijkbaar worden ze slecht of niet de de Mitra geinformeerd..
Ik probeer het dan maar zo goed mogelijk uit te leggen met een bonnetje erbij en dan lukt het wel 
0 x
Terug naar “International Whisky Society (IWS)”