Perfecte whisky om de zomer mee af te sluiten?
Perfecte whisky om de zomer mee af te sluiten?
Wat is voor jullie de perfecte whisky om de zomer mee af te sluiten? Wat een prachtige nazomer hebben we in september gehad zeg. Fantastisch daar hoort een sublieme dram op de taart op!
0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Re: Perfecte whisky om de zomer mee af te sluiten?
Iedere whisky in mijn kast vind ik prima om de zomer mee af te sluiten (en de winter en de herfst en de lente)
Maar je hebt gelijk hoor.....ongelofelijk dat weer deze maand. Heerlijk!!
Maar je hebt gelijk hoor.....ongelofelijk dat weer deze maand. Heerlijk!!
0 x
- Erik1908
- Top bijdrager

Bij deze Indian summer, hoort een lichte whiskey. Cragganmore 12 jaar. De zwaardere whiskey's volgen als de regen weer tegen het raam klettert.
0 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

Ik heb net een lekker frisse Aberlour double Cask op. Voelde wel zomers aan, vol zomer fruit.
0 x
Bij de BBQ: Laphraoig Cask Strength, met een flinke slok water erbij, dat wèl!
0 x
- RBwhiskyworld
- Senior

Compass Box Enlightenment is wat mij betreft ook een heerlijke lente en nazomer whisky!
1 x
Ik ga voor een toegankelijke Glenmorangie 10.
1 x
Ik vind de Scapa 16 yo altijd een heerlijke zomerse whisky.
Of een Glenmorangie Original of Quinta Ruban, ook lekker.
Of een Auchentoshan Valinch met beetje water.
Of een Glenmorangie Original of Quinta Ruban, ook lekker.
Of een Auchentoshan Valinch met beetje water.
0 x
Zolang het maar niet duidelijk wordt wanneer die zomer nou echt eens klaar is, drink ik maar gewoon waar ik op het moment zelf zin in heb.
Ik vond peated eigenlijk ook aanvankelijk meer een herfst/winter dingetje maar heb deze zomer genoeg peats gedronken die me ondanks de warmte prima bevielen dus dat principe kon ook weer de prullenbak in
Ik vond peated eigenlijk ook aanvankelijk meer een herfst/winter dingetje maar heb deze zomer genoeg peats gedronken die me ondanks de warmte prima bevielen dus dat principe kon ook weer de prullenbak in

0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

De Blair Athol WB 80 K Bottles on the wall vind ik wel een lekkere, net als de al eerder genoemde CB Enlightenment.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
Ik zat vorige week op de camping voor de tent 's avonds heerlijk te genieten van een A'bunadh batch54. Dat was echt genieten. Zeker in combinatie met het heerlijke zachte weer en de iets kouder wordende avonden. Dat was voor mij een ideale afsluiter van de zomervakantie. Maar als ik een andere fles bij me had gehad, had die zeer waarschijnlijk hetzelfde gevoel opgeroepen.
0 x
Dre schreef:Ik vond peated eigenlijk ook aanvankelijk meer een herfst/winter dingetje maar heb deze zomer genoeg peats gedronken die me ondanks de warmte prima bevielen dus dat principe kon ook weer de prullenbak in
Precies. Ergens deze zomer na een snikhete dag en een paar mooie sardines op de bbq een heerlijke octomore ingeschonken. Én van genoten
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”