Shinji schreef:Jonadawi schreef:Tasttoe heeft nog enkele flessen van de burgundy staan voor €76 euro
Helaas geen webshop..
Je kan ze altijd even mailen. Ze versturen op verzoek ook.
Mvg
Jonathan
Shinji schreef:Jonadawi schreef:Tasttoe heeft nog enkele flessen van de burgundy staan voor €76 euro
Helaas geen webshop..
Jonadawi schreef:Shinji schreef:Jonadawi schreef:Tasttoe heeft nog enkele flessen van de burgundy staan voor €76 euro
Helaas geen webshop..
Je kan ze altijd even mailen. Ze versturen op verzoek ook.
Mvg
Jonathan

)

whiskyprins schreef:Klopt het dat de 3 cv's van de kaart verdwijnen (of al een tijd zijn verdwenen, beter gezegd.....)
Weet iemand de keuze om deze eruit te halen?
Persoonlijk vind ik de Springbank cv een mooie whisky voor een zeer betaalbaar prijsje.
dalwinnie schreef:Komt de springbank 12 CS batch 13 56,3% helemaal niet naar Nederland? Kom alleen Duitse en Engelse shop links tegen op whiskybase?

ik heb de #9 op en had geen last van zwavel, de 14yr jazz heeft dat meer, maar ook niet in storende mate vind ik..Malinois schreef:Ik had nog een vraagje voor degene die de CS van Springbank al eventjes volgen:
Batch #9 bestaat uit 60% Fresh + 40% Refill Sherry Hogsheads, komt die mooie ronde sherry er ook zo uit? Volgens de reviews die ik gelezen heb is er sprake van wat zwavel. Het is dus eerder een hate it or love it uitgave heb ik dan de indruk. Ik wou eigenlijk de 14yo Jazz nog ergens binnenharken maar deze is niet meer vindbaar... Dus eigenlijk zoek ik een mooie Springbank met duidelijke sherry invloeden.
Batch #6 ben ik ook nog tegengekomen, welke van de 2 krijgt de voorkeur bij jullie (indien ze ongeveer hetzelfde profiel hebben).
avdboom schreef:Sturen had een hele tijd een #8 te koop staan, dat is wel een toppertje in de reeks.... Misschien heeft die hem nog? Je hebt ook nog de 17yr sherry: http://m.drankdozijn.nl/zoeken?zoekterm ... herry+Wood
.
Toontje schreef:avdboom schreef:Sturen had een hele tijd een #8 te koop staan, dat is wel een toppertje in de reeks.... Misschien heeft die hem nog? Je hebt ook nog de 17yr sherry: http://m.drankdozijn.nl/zoeken?zoekterm ... herry+Wood
Die #8 heb ik vakkundig van 'm overgenomen. Ik ga die binnenkort openen en wil dan best wel samples maken
.
avdboom schreef: Je hebt ook nog de 17yr sherry: http://m.drankdozijn.nl/zoeken?zoekterm ... herry+Wood
Malinois schreef:Ik had nog een vraagje voor degene die de CS van Springbank al eventjes volgen:
Batch #9 bestaat uit 60% Fresh + 40% Refill Sherry Hogsheads, komt die mooie ronde sherry er ook zo uit? Volgens de reviews die ik gelezen heb is er sprake van wat zwavel. Het is dus eerder een hate it or love it uitgave heb ik dan de indruk. Ik wou eigenlijk de 14yo Jazz nog ergens binnenharken maar deze is niet meer vindbaar... Dus eigenlijk zoek ik een mooie Springbank met duidelijke sherry invloeden.
Batch #6 ben ik ook nog tegengekomen, welke van de 2 krijgt de voorkeur bij jullie (indien ze ongeveer hetzelfde profiel hebben).

Kay schreef:Vond ik bij batch 9 niet, de laatste waarbij ik dat tegen ben gekomen was #5.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten