Even voorstellen

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Joost van Dijk
Actief lid
Actief lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 10 Sep 2016, 08:15

Even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Joost van Dijk » 10 Sep 2016, 09:23

Hallo allemaal,

Ik ben een whiskyliefhebber en ik woon in Vlaardingen.
Samen met een vriend bezoek ik zo nu en dan een proeverij en BYOB avonden.
Gisteren hebben we onze eerste avond gehad in Delft met een nieuwe groep, de Delftse Whisky Genieters.
Op FB ben ik ook aktief zoals de SMWG en Whisky verkoop groep.

Ik ben op zoek naar een fles en heb een bericht geplaatst, ik hoop dat 1 van jullie hem kan aanbieden ;)

Groeten,
Joost
1 x

Gebruikersavatar
caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3542
Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46

Re: Even voorstellen

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 10 Sep 2016, 09:28

Nogmaals mijn welkom. Hopelijk vind je hier nog meer aanvullende info over whisky, discussies en wellicht de nodige mogelijkheden om je smakenpalet te vergroten!
0 x
Affirmanti incumbit probatio

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: Even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Nino » 10 Sep 2016, 09:51

Welkom
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
FGG
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2694
Lid geworden op: 31 Aug 2016, 19:35
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Even voorstellen

Ongelezen berichtdoor FGG » 10 Sep 2016, 09:54

Welkom op dit mooie Forum.

FGG
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2355
Lid geworden op: 22 Jan 2014, 14:34
Locatie: Gouda
Contact:

Re: Even voorstellen

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 10 Sep 2016, 10:30

welkom joost
0 x

Gebruikersavatar
Freddy
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1227
Lid geworden op: 18 Nov 2014, 21:17
Locatie: Fryslân
Contact:

Re: Even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Freddy » 10 Sep 2016, 11:24

Welkom Joost :Slainte
0 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3109
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: Even voorstellen

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 10 Sep 2016, 12:08

Welkom!
0 x

Gebruikersavatar
squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4040
Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04

Re: Even voorstellen

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 11 Sep 2016, 16:24

Welkom
0 x
2 ∞ & →


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten