Ik ga er dus maar niet aan beginnen.

forshizzle schreef:Stranger Things

Tonny schreef:forshizzle schreef:Stranger Things
Leuke serie. Ik vraag me wel af of hij leuk is als je de jaren 80 niet bewust hebt meegemaakt.

FGG schreef:Niemand die naar North & South kijkt...?

/ Mijn Website met mijn Distillery Visitsedwinedje schreef:FGG schreef:Niemand die naar North & South kijkt...?
Opnieuw? [zei hij die (bijna) alle afleveringen van NCIS & CSI + spinoffs meerdere keren gezien heeft en nog steeds kijkt]

edwinedje schreef:FGG schreef:Niemand die naar North & South kijkt...?
Opnieuw? [zei hij die (bijna) alle afleveringen van NCIS & CSI + spinoffs meerdere keren gezien heeft en nog steeds kijkt]
Scorpion... iemand?

Nino schreef:edwinedje schreef:Scorpion... iemand?
Seizoen één was te doen maar op een gegeven moment geloofde ik het niet meer zo.

/ Mijn Website met mijn Distillery Visitsedwinedje schreef:Nino schreef:edwinedje schreef:Scorpion... iemand?
Seizoen één was te doen maar op een gegeven moment geloofde ik het niet meer zo.
Ik "moet" de laatste twee afleveringen nog van Seizoen 1 en dan wachten tot Netflix genegen is om Seizoen 2 erop te zetten.
Tjsa en wat betreft geloof... dit soort series [bijna alle eigenlijk] kijk ik voor mijn ontspanning... je moet sommige dingen niet overdenken.
Ik was met Leverage ook meer bezig om het plot te ontdekken voor het ontvouwen werd dan met of het al dan niet mogelijk zou zijn.
Leverage... iemand? [Speelt zich voor een deel af in een Ierse Bar - voor de excuus kijkers]
En welke halve zool sluit er nu ex militairen (voor de zoveelste keer) op in een schuur waar je met een tennisbal en een acetyleen brander een bazooka kunt maken.
A-Team... iemand?
En je kunt toch ook niet bedenken dat als je een ogenschijnlijke no-no in een kamer opsluit met een paperclip dat die een pakje kaugum bij zich heeft en vervolgens gewoon de deur uitloopt.
MacGyver... iemand?
En hoe zit het dat Red in aflevering the Good Samaritan de ene na de andere "verader" boven water tovert en zonder scrupules laat "verdwijnen" terwijl hij voor al zijn andere vijanden zogenaamd Liz nodig heeft.
Blacklist... iemand?
En waarom zou je een superstille mode als feature willen inschakelen? Je zou toch altijd superstil willen voortbewegen...
Blue Thunder, Airwolf, Knight Rider... iemand?
Maar gelukkig mag iedereen kijken en beleven zoals hij zelf wil![]()
PS1: Scorpion zou lichtelijk op een bestaand persoon gebaseerd zijn... maar als je daarover verder gaat lezen is dit wel heeeeeeel licht!
PS2: En hoe kon Seizoen 2 van Prison Break nog Prison Break heten... ze waren toch al uitgebroken?

Toontje schreef:All time favoriete films:
1. The Godfather Part II;
2. The Good, the Bad and the Ugly;
3. Once Upon a Time in the West.
All time favoriete series:
1. How I Met Your Mother;
2. Friends;
3. Suits.
Maar er is zoveel goeds tegenwoordig

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten