Nino schreef:mer1973 schreef:En de Lagavulin 16 zeker. Een van de beste prijs/kwaliteit whisky's die er is.
Nietus...
Heb jij geen verstand van.
Nino schreef:mer1973 schreef:En de Lagavulin 16 zeker. Een van de beste prijs/kwaliteit whisky's die er is.
Nietus...
mer1973 schreef:Nino schreef:mer1973 schreef:En de Lagavulin 16 zeker. Een van de beste prijs/kwaliteit whisky's die er is.
Nietus...
Heb jij geen verstand van.
last van de warmte!Nino schreef:Ik zou de Glendronach 12yo ook skippen! Vond het zelf niet een hele spannende dram en daarnaast heb je die a bunadh in je lijstje![]()
Mischien een mooie grain toevoegen? Strathclyde 2005 DH bij DG voor €59

J-M schreef:Ook hier wat twijfel over de volgende aanschaf. Ik drink meestal de Glenfiddich 15 solera of waar het budget het toelaat de Glenfiddich 18 yo, echter wil ik wat verder kijken in grofweg dezelfde smaak richting. Zowel Tomatin 14yo en Glenlivet 18 yo ga ik binnenkort proeven en ook de Aberlour A'bunadh staat hoog op het verlanglijstje. Hebben jullie tips welke whisky's zeker de moeite waard zijn en binnen dit palet van smaken zou passen?
J-M schreef:Ook hier wat twijfel over de volgende aanschaf. Ik drink meestal de Glenfiddich 15 solera of waar het budget het toelaat de Glenfiddich 18 yo, echter wil ik wat verder kijken in grofweg dezelfde smaak richting. Zowel Tomatin 14yo en Glenlivet 18 yo ga ik binnenkort proeven en ook de Aberlour A'bunadh staat hoog op het verlanglijstje. Hebben jullie tips welke whisky's zeker de moeite waard zijn en binnen dit palet van smaken zou passen?
Bevalt prima:
-Balvenie 12yo double wood
-Macallan 10 yo fine oak
-Glenfiddich 15/18
Bevalt redelijk:
-Glenfiddich 12yo
-Glenlivet 12yo
-Aberlour 10yo
-GlenMorangie 10yo
Bevalt matig:
-Highland Park 12yo
Bevalt niet:
-Talisker Storm
-Bowmore
-Lagavulin
Michaël schreef:J-M schreef:Ook hier wat twijfel over de volgende aanschaf. Ik drink meestal de Glenfiddich 15 solera of waar het budget het toelaat de Glenfiddich 18 yo, echter wil ik wat verder kijken in grofweg dezelfde smaak richting. Zowel Tomatin 14yo en Glenlivet 18 yo ga ik binnenkort proeven en ook de Aberlour A'bunadh staat hoog op het verlanglijstje. Hebben jullie tips welke whisky's zeker de moeite waard zijn en binnen dit palet van smaken zou passen?
Balvenie 14yo Carribean Cask !
Michaël schreef:J-M schreef:Ook hier wat twijfel over de volgende aanschaf. Ik drink meestal de Glenfiddich 15 solera of waar het budget het toelaat de Glenfiddich 18 yo, echter wil ik wat verder kijken in grofweg dezelfde smaak richting. Zowel Tomatin 14yo en Glenlivet 18 yo ga ik binnenkort proeven en ook de Aberlour A'bunadh staat hoog op het verlanglijstje. Hebben jullie tips welke whisky's zeker de moeite waard zijn en binnen dit palet van smaken zou passen?
Bevalt prima:
-Balvenie 12yo double wood
-Macallan 10 yo fine oak
-Glenfiddich 15/18
Bevalt redelijk:
-Glenfiddich 12yo
-Glenlivet 12yo
-Aberlour 10yo
-GlenMorangie 10yo
Bevalt matig:
-Highland Park 12yo
Bevalt niet:
-Talisker Storm
-Bowmore
-Lagavulin
Balvenie 14yo Carribean Cask !
. En ik zou ondanks het prijskaartje ook gaan voor een Highland Park 18 ... Nog een laatste tip: Glenfiddich Rich Oak (14 Y): voor zijn prijs een fantastische whisky. Cheers, D.

Mvamelsfort schreef:Na weer een mooie imperial 1995 van wees te hebben geopend ben ik weer helemaal verkocht dus nu wil ik eens verder in deze distillery duiken. Iemand tips voor een goede next step?

Mvamelsfort schreef:Na weer een mooie imperial 1995 van wees te hebben geopend ben ik weer helemaal verkocht dus nu wil ik eens verder in deze distillery duiken. Iemand tips voor een goede next step?
MaartenKhajuraho schreef:Ik twijfel over de aankoop van mijn volgende flesje![]()
In volgorde van twijfel en met omschrijving die bij de winkels gegeven wordt;![]()
* GLENDRONACH 21yo Parliament;
*Glenmorangie 18 years Extremely Rare;
Benriach 17 years Solstice;
Aberlour A'Bunadh Batch 52;

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten