Freddy schreef:WhiskyLiam schreef:Dag allen, ik ben m'n volgende bestelling aan het samenstellen en wil voor de verandering een bourbon mee laten komen. Nu heb ik slechts 2 "bourbons" gehad, nl. Jack Daniels wat gewoon gore rommel is en Jim Beam White Label die me wonder boven wonder best kon bekoren. Nu wil ik dus iets mee laten komen wat rond de 20 euro of minder is (bij D12, volg link). Geen rare toevoegingen van kaneel, appel of mint maar gewoon normale bourbon.
Wat raden jullie aan?
Ik ben geen fan van bourbon maar four roses vond ik dan nog het beste in te nemen voor deze prijs klasse.
De Marker's Mark was ook niet erg slecht.
Ik focus me ook vooral op Schotse Single Malts maar heb twee weken geleden uit nieuwsgierigheid ook twee flesjes bourbon aangeschaft. Een duurdere Blanton's Straight From The Barrel die een tijd dicht zal blijven en daarnaast een Four Roses Single Barrel voor €26. Dat is inderdaad geen verkeerd product en voor zijn prijs zonder twijfel een topper. Handgeschreven label op de fles met info over het vatnummer: altijd leuk ! Geen vergelijk met die witte Jim Beam of de nagellakremover van Jack Daniels.