daytona955 schreef:die blijven in je outbox staan tot dat ze zijn gelezen door de ontvanger
Ah... Dat verklaart een hoop!!
Thnx!! Ik dacht dat ik geen PB's kon versturen..
Ongelezen berichtdoor Shinji » 05 Aug 2016, 09:43
daytona955 schreef:die blijven in je outbox staan tot dat ze zijn gelezen door de ontvanger

Ongelezen berichtdoor Boermanshinski » 05 Aug 2016, 13:23

Ongelezen berichtdoor Michaël » 05 Aug 2016, 20:45
Shinji schreef:Hallo allemaal,
ik wil me bij deze ook even voorstellen aan jullie allen.
Mijn naam is Onno en ben 37 en kom uit Nijmegen.
Ik ben inmiddels al een paar jaar whisky fan en probeer mijn collectie gestaag uit te breiden.
Het zoeken online naar leuke flessen vind ik een heerlijke bezigheid maar ik merk wel dat ik af en toe op de rem moet trappen..
Het klinkt allemaal zo lekker..Maar goed, dat zal de meesten hier bekend in de oren klinken..
Zie hieronder voor wat ik al verzameld heb:
https://www.whiskybase.com/profile/shinji/collection
We hebben met een aantal vrienden een whisky groep gestart en proberen op regelmatige basis een gezamenlijke tasting te organiseren waarbij iedereen een, nog niet eerder meegebrachte, fles mee neemt zodat we gezellig wat whisky's kunnen proberen.
Daarnaast proberen we een aantal whisky festivals te bezoeken met eventueel een masterclass.
Het hoogtepunt daarbij is voor mij toch wel de MasterClass van Jim Murray bij het Whisky festival in Praag.
Dit was overigens wel het enige buitenlandse whisky festival.
Dit forum lijkt mij de perfecte plek om nog wat extra kennis op te doen, andere whisky liefhebbers te ontmoeten en wat leuke flessen te vinden.
Slainte!
Onno
Ongelezen berichtdoor Shinji » 07 Aug 2016, 17:09

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 11 Sep 2016, 16:03

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

Maar goed, dat zal de meesten hier bekend in de oren klinken..