Jurgen Swerts schreef:Beste,
De prijzen van http://www.whisky-on-line.com zijn niet verhoogd. De normale prijs staat steeds doorstreept en de kortingsprijs staat ernaast of eronder. Wij geven steeds korting, doch nu is het 10 % op het hele gamma. Als wij iets binnenkrijgen nemen we de prijs + een vaste marge. Daarop komt dan korting. Bestellen wij iets bij, dan is dit meestal ook aan hogere prijzen aangezien we bijbestellen en niet kunnen gebruik maken van kortingen die we krijgen bij voorinschrijvingen. Daarnaast kijken we bij het bepalen van de individuele kortingen als we een product op de site plaatsen naar wat de concurrentie doet. Korting op producten die reeds korting hebben wordt onoverzichtelijk vandaar dat we al de oude
kortingen hebben weggehaald en ineens 10% geven. Moesten we bv op iets wat vorige week 7% korting had nog eens 10 % korting geven zouden we met verlies verkopen, iets wat niet lang vol te houden is,....
Hallo Jurgen leg me dan eens dit voorbeeld uit.
De imperial 19 jaar 1995 koste vorige week 61 euro. Nu is de doorgestreepte prijs 63.80 en de uiteindelijke prijs 57,42 euro. Deze is niet extra bijbesteld en heeft ook geen 10% korting. Misschien begrijp ik het niet.
Wel wil ik even vermelden dat de website top is.
Heb wel eens wat bij jou besteld, en moet zeggen dat alles netjes verpakt was. Kunnen andere winkels een voorbeeld aan nemen.
Het aanbod voor een whisky liefhebber is waanzinnig.
Ben dus niet alleen maar negatief.

.