Ben erg benieuwd naar deze versie.
Kilkerran (incl. "Work in progress")
Re: Kilkerran 'Work in progress'
4 Flessen in 'pre-order' staan. 2 Voor mezelf en 2 voor iemand anders (met smaak). 
0 x
- RBwhiskyworld
- Senior

Kilkerran is pas in 2004 begonnen met distilleren. Dus ze kunnen dit jaar voor het eerst een 12 jaar oude uitbrengen.
0 x
RBwhiskyworld schreef:Kilkerran is pas in 2004 begonnen met distilleren. Dus ze kunnen dit jaar voor het eerst een 12 jaar oude uitbrengen.
Ja dat snap ik maar de WIP serie is nu klaar en de 12 jarige is dan hun standaard whisky toch?
0 x
- RBwhiskyworld
- Senior

Prijs (voor mij via belgië) komt op 54,50 euro per fles. Geen idee hoeveel het wordt in nederland! Ik vind het een prima prijs! 
1 x
Pellie schreef:Prijs (voor mij via belgië) komt op 54,50 euro per fles. Geen idee hoeveel het wordt in nederland! Ik vind het een prima prijs!
Vind je?
Voor een 12 jarige op 46% vind ik hem aardig aan de prijs en absoluut NIET goedkoop.
Heb vorig jaar 48 euro betaald voor de CS. Zegt genoeg denk ik.
0 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

In Nederland moeten we nog even wachten. Net te horen gekregen dat het begin september wordt.
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
mer1973 schreef:Pellie schreef:Prijs (voor mij via belgië) komt op 54,50 euro per fles. Geen idee hoeveel het wordt in nederland! Ik vind het een prima prijs!
Vind je?
Voor een 12 jarige op 46% vind ik hem aardig aan de prijs en absoluut NIET goedkoop.
Dat is helemaal jouw mening en dat mag jij allemaal vinden!

0 x
Cor - Vinabc schreef:In Nederland moeten we nog even wachten. Net te horen gekregen dat het begin september wordt.
Klopt, heb ik ook gehoord.
0 x
Pellie schreef:mer1973 schreef:Pellie schreef:Prijs (voor mij via belgië) komt op 54,50 euro per fles. Geen idee hoeveel het wordt in nederland! Ik vind het een prima prijs!
Vind je?
Had je eerst niet wat anders gereageerd?
0 x
Kan een moderator deze post trouwens aanpassen naar Kilkerran i.p.v. Kilkerran 'work in progress'? Volgens mij is dat stadium work in progress nu voorbij..... 

0 x
Nino schreef:Pellie schreef:mer1973 schreef:
Vind je?
Had je eerst niet wat anders gereageerd?
Klopt, maar ik dacht laat ik eens verstandig zijn
0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”