Ik ben nog maar een paar maanden geleden besmet geraakt met het whiskyvirus. Mijn eerste aanschaf, toen nog gewoon blends (Black Grouse en The Antiquary 12, was nog maar op 24 april 2010. In korte tijd toch al een redelijke collectie opgebouwd aan diverse malts. Wat is mijn smaak ? Nog geen idee, ben nog geen echt vieze whisky tegen gekomen, maar langzamerhand is mijn voorkeur aan het uitgaan naar de wat vollere whisky's alsmede de Islay whisky's, maar ik denk dat ik helaas
nog veel whisky's zal moeten proeven. Als ik hier weer eens bij de slijter ben, zou ik het liefst zijn hele assortiment mee willen nemen, wat de keuze niet makkelijk maakt (en dan heeft hij nog geen eens een zo'n bijzonder assortiment (veel standaard bottelingen en wat Adelphi bottelingen)). Moet ook nog veel leren van de diverse smaken. Dus hulp en advies is altijd welkom.

Ik heb nog een jaartje of 3 in Goes gewoond dus ik weet dat er in elk geval whisky verkocht werd. En nu zelfs wordt gemaakt
'Vroeger' gingen we altijd in Zeeland op vakantie. Burgh-Haamstede, Renesse, Elemeet, die kanten op. Heerlijk. Zeeland heeft altijd nog een bijzonder plekje in m'n hart... (wieeww... wat klinkt dat

. Heb zeer veel geproefd, zie ook