nieuw hier
nieuw hier
whisky genieters,
ik ben hier nieuw, werk als wijn en whiskyadviseur, bij Colruyt. Bezit op het ogenblik ongeveer 220 whisky's in mijn verzameling maar van enkele heb ik geen informatie. Kan iemand mij verder helpen.
ik ben hier nieuw, werk als wijn en whiskyadviseur, bij Colruyt. Bezit op het ogenblik ongeveer 220 whisky's in mijn verzameling maar van enkele heb ik geen informatie. Kan iemand mij verder helpen.
0 x
Re: nieuw hier
welkom, en ik zou zeggen, start je vraag bij de juiste rubriek ( als het schots is bij Schotse single malt (Scottish Single Malt)) en dan krijg je zeker antwoorden. Foto'tje van de flessen helpt denk ik wel enorm
Groet
Ed
Groet
Ed
0 x
- defeatless
- Moderator

Hoi!
Welkom, advies en info kun je hier veel krijgen. Ik zou voor elke fles een apart topic openen om het overzicht te bewaken.
Welkom, advies en info kun je hier veel krijgen. Ik zou voor elke fles een apart topic openen om het overzicht te bewaken.
0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- caskstrength
- Forum goeroe

Welkom Koen, da's een fijne collectie. We zijn graag bereid met je mee te denken en zoeken. Veel plezier gewenst hier op het forum 

0 x
Affirmanti incumbit probatio
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”