)waarvan 18 open. Deze heb ik teruggedrongen want waren er veel meer - zie ander topic.
Laatste tijd wel redelijk wat gekocht; dus kastruimte wordt schaarser..
)

fjharms schreef:Net m'n whiskybase collection bijgewerkt, en ik zit nu op 83 flessen. De kast is nu overvol, dus ik moet ofwel de kast uitbreiden ofwel sneller drinken... lastig is dat toch...

Whisky-ettenleur schreef:Op dit moment 19 flessen in de kast

Whisky-ettenleur schreef:Whisky-ettenleur schreef:Op dit moment 19 flessen in de kast
20 nu![]()
Heb een nieuwe tactiek toegepast dit weekend.
1 fles leeg.....naar de winkel en met 2 terugkomen.![]()
De vrouw had wel heel kort commentaar, maar het viel mij best mee. Voor herhaling vatbaar dus, haha.

Breedút_Genietsje schreef:Ik mag van mijzelf alleen op flessen bieden als ze flink onder de normale prijs zitten, meestal Whiskybase prijs...
Tot op bepaalde hoogte vind mijn vrouw dit goed, maar ik schaam mij wel eens voor mijn aankopen.
Zit nu op 78 flessen (10 miniaturen niet meegeteld), waarvan 16 open...

gerritbakker57 schreef:Breedút_Genietsje schreef:Ik mag van mijzelf alleen op flessen bieden als ze flink onder de normale prijs zitten, meestal Whiskybase prijs...
Tot op bepaalde hoogte vind mijn vrouw dit goed, maar ik schaam mij wel eens voor mijn aankopen.
Zit nu op 78 flessen (10 miniaturen niet meegeteld), waarvan 16 open...
De meeste goede whisky's zijn over een paar jaar alleen maar meer waard! Moet je eens aan je vrouw vragen hoe dit met haar kleding en schoenen zit

.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten