henri schreef:brechtvds schreef:roetertoeter schreef:Heeft iemand ervaring met Caol Ila natural cask strength flessen? En hoe deze vergelijken met andere CS Islay's zoals oogie, corry en laga 12? Staat te koop voor 120 euries maar geen idee of het wat is...
ik zou deze persoonlijk niet kopen de gewone caol ila 12 kost je bij whiskysite.nl 38,99 eurodus voor bijna 20% extra abv betaal je
80euro extraik zelf zou gaan voor een iets oudere whisky die je waar voor je geld zal geven(en meer genot
) Glendronach 21 Parliament,Glengoyne 21,bowmore laimrig , port askaig 19 :50,4%abv(port askaig is ook caol ila ),ladaig BA ,.......
wat een redenering van niks zeg... ik vermoed dat je niet eens weet hoe de caol ila CS is, dus je weet ook niet of die het geld waard is.
en als je wel weet hoe de CS is dan slaat je redenering van 80 euro extra voor 20% meer abv in ieder geval nergens op..
daarnaast is caol ila cs natual cask strength al een tijdje niet meer in de maak, ik meen alleen tussen 2004 en 2009 elk jaar 1 versie. handig is dus sowieso eerst te weten welke CS je voor je hebt. en de meeste vind je niet snel meer.. wel vind ook ik 120 teveel, maar tussen 90 en 100 is dezer dagen helemaal geen gekke prijs..

..
D. T. schreef:Zag deze vandaag staan voor 97,36 Euro: Nikka 12 Year Old Premium Blended Whisky.
Iemand ervaring mee?
Hebben jullie deze al vaak gezien in shops?
Goeie prijs?
Cheers, D.

Sylvester schreef:Weet iemand waar ik deze Whisky in de regio Deinze/Gent kan kopen?
- The Balvenie 14 Caribbean Cask
- Jura 16
Sylvester schreef:Weet iemand waar ik deze Whisky in de regio Deinze/Gent kan kopen?
- The Balvenie 14 Caribbean Cask
- Jura 16
bij jurgen kost de balvenie 14 ,+-73euro en de jura 16 +-60

Sylvester schreef:Super ik zal een kijken.
Ik heb nog nooit via internet Whisky besteld en vraag me af of het te vertrouwen is en of alles wel heel aan komt.

henri schreef:nee, je beredenering is alleen heeeeeeeeeeeeeeel slecht...

Sylvester schreef:Is dit ook goed geregeld bij Drankgigant/Drankdozijn?

Oogadal schreef:henri schreef:nee, je beredenering is alleen heeeeeeeeeeeeeeel slecht...
Bijna net zo slecht als....

Sylvester schreef:Is dit ook goed geregeld bij Drankgigant/Drankdozijn?
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten