daytona955 schreef:Nee viel me alleen op door de naam.... wat de boer niet kentmaar die zaak ligt 500 meter van het hotel. Dus kijk nog wel ff.
waar zit je? daytona955 schreef:Nee viel me alleen op door de naam.... wat de boer niet kentmaar die zaak ligt 500 meter van het hotel. Dus kijk nog wel ff.
waar zit je? 
Nino schreef:daytona955 schreef:Nee viel me alleen op door de naam.... wat de boer niet kentmaar die zaak ligt 500 meter van het hotel. Dus kijk nog wel ff.
waar zit je?

Nino schreef:defeatless schreef:Pappy van Winkle schijnt het helemaal te zijn op bourbon gebied. Niet meer te krijgen. En alles wat er uit komt is ook direct verkocht.
van Winkle is ook goed maar is dus geen Pappy van Winkle.
Thnx voor de bevestiging

defeatless schreef:Elke fles met van Winkle kopen als tie onder de 200 dollar is. Neem ik meteen over![]()
Pappy van Winkle's is die met die kerel met de sigaar.
Dan heb je nog old Rip van Winkle en de gewone van Winkle
Allemaal stervensduur. Maar de Pappy is de beroemste.

Daan schreef:Ik denk dat ik niet de enige ben die al mail van D12 heeft gehad over hun aanbieding morgen![]()
Wie heeft er ervaring met de 25yo van GlenFarclas? Lijkt me een mooie aanbieding, maar misschien kan ik voor dat geld ook beter wat anders kopen..
daytona955 schreef:defeatless schreef:Elke fles met van Winkle kopen als tie onder de 200 dollar is. Neem ik meteen over![]()
Pfff ga vanavond ff terug naar die zaak. Ben nu wel nu wel benieuwd of ik het goed heb gezien. Hier willen ze allemaal scotch.... ipv amerikaans

Nino schreef:daytona955 schreef:defeatless schreef:Elke fles met van Winkle kopen als tie onder de 200 dollar is. Neem ik meteen over![]()
Pfff ga vanavond ff terug naar die zaak. Ben nu wel nu wel benieuwd of ik het goed heb gezien. Hier willen ze allemaal scotch.... ipv amerikaans
Is het nog wat geworden?

roetertoeter schreef:Heeft iemand ervaring met Caol Ila natural cask strength flessen? En hoe deze vergelijken met andere CS Islay's zoals oogie, corry en laga 12? Staat te koop voor 120 euries maar geen idee of het wat is...
dus voor bijna 20% extra abv betaal je
ik zelf zou gaan voor een iets oudere whisky die je waar voor je geld zal geven(en meer genot
) Glendronach 21 Parliament,Glengoyne 21,bowmore laimrig , port askaig 19 :50,4%abv(port askaig is ook caol ila ),ladaig BA ,....... 
brechtvds schreef:roetertoeter schreef:Heeft iemand ervaring met Caol Ila natural cask strength flessen? En hoe deze vergelijken met andere CS Islay's zoals oogie, corry en laga 12? Staat te koop voor 120 euries maar geen idee of het wat is...
ik zou deze persoonlijk niet kopen de gewone caol ila 12 kost je bij whiskysite.nl 38,99 eurodus voor bijna 20% extra abv betaal je
80euro extraik zelf zou gaan voor een iets oudere whisky die je waar voor je geld zal geven(en meer genot
) Glendronach 21 Parliament,Glengoyne 21,bowmore laimrig , port askaig 19 :50,4%abv(port askaig is ook caol ila ),ladaig BA ,.......
sorry dat ik een mening heb
blijkbaar als mensen een andere mening hebben is het bullshit

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten