Laphroaig expressies en bottelingen
Re: Laphroaig expressies en bottelingen
Ik kreeg wel een schermpje met 'bedankt voor de registratie', maar geen bevestigingsemail en ook geen 'gefeliciteerd' email...............
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

mer1973 schreef:squaadgras schreef:Handig, vaders is ingeloot, dus ook mijn flesje binnen. Mer, zie pb
The "flying angel" is save me again.
![]()
En niet eens van een mede vlaaien koning Maarten...

3 x
- ovanpuyvelde
- Top bijdrager

Mijn flesje Cairdeas 2016 is ook besteld
Eentje hiervan volstaat wel voor mij.
Eentje hiervan volstaat wel voor mij.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Altijd 2 bestellen Olivier; er zijn hier ook mensen die naast de ballot pot pissen... 
3 x
Oogadal schreef:Altijd 2 bestellen Olivier; er zijn hier ook mensen die naast de ballot pot pissen...
Er moet niks, wel makkelijk voor de mensen die ernaast pissen.
Ik ben een van de gelukkige die een mede-forum lid heeft gevonden die de 2e fles aan mij verkocht heeft.

3 x
Oogadal schreef:mer1973 schreef:squaadgras schreef:Handig, vaders is ingeloot, dus ook mijn flesje binnen. Mer, zie pb
The "flying angel" is save me again.
![]()
En niet eens van een mede vlaaien koning Maarten...
Jullie zijn trouwens altijd welkom om een lekker stuk vlaai te komen eten. en daarna een drammetje te nuttigen.
Laatst gewijzigd door mer1973 op 11 Jun 2016, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
Ik heb ook nog een Cairdeas 2016 in de aanbieding. Ik hoor wel of ik hier iemand nog een plezier mee kan doen, stuur maar pb.
3 x
paulm schreef:Cairdeas nu te koop in de Laphroaig webshop!
Tja, ook ik piste naast de pot bij de "ballot", dus terwijl anderen kennelijk gewoon twee flessen konden kopen, was er voor mij geen "gefeliciteerd". Ze hebben daar de laatste jaren steeds weer een potje gemaakt van die verkoop en maken volgens mij steeds meer FOL's gefrustreerd.
Inmiddels is de Cairdeas inderdaad gewoon te koop, maar nu is de CS batch 008 weer helemaal uit de shop verdwenen en kan ik daar weer op gaan zitten wachten. Waarschijnlijk tevergeefs, of dan zul je zien dat die weer in de shop is nadat de Cairdeas weer is uitverkocht. Ben ik straks genoodzaakt om dubbele verzendkosten te betalen door hun gepruts.
Op Islay zelf is het overigens niet beter, want daar krijg je ook als FOL niet eens je 10% korting in de shop.
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

paulm schreef:Cairdeas nu te koop in de Laphroaig webshop!
Bedankt voor de opmerkzaamheid! hier ook 2 besteld
1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Voor de duidelijkheid: dit zijn flessen van mensen die wel zijn ingeloot, maar deze niet hebben afgenomen, zullen wel vlot weg zijn.
0 x
2 ∞ & →
Ik heb Laphroaig gemaild en gevraagd of de CS nog terug komt, of dat ik deze nu dankzij deze procedure rondom de Cairdeas echt misloop.
Sowieso vind ik het oneerlijk dat sommigen er twee mogen kopen, als dat voor anderen betekent dat ze niets mogen kopen. Zeg dan tegen die dubbele inschrijvers dat ze er slechts één mogen kopen, om zoveel mogelijk FOL's een kans te geven.
Het moge duidelijk zijn, ik vind dit uitermate frustrerend.
Sowieso vind ik het oneerlijk dat sommigen er twee mogen kopen, als dat voor anderen betekent dat ze niets mogen kopen. Zeg dan tegen die dubbele inschrijvers dat ze er slechts één mogen kopen, om zoveel mogelijk FOL's een kans te geven.
Het moge duidelijk zijn, ik vind dit uitermate frustrerend.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Het is ook vreemd dat je voor 2 flessen kunt loten, ik zou dat ook anders doen om zoveel mogelijk FOL blij te maken. Wellicht hebben ze geen trek in alle handling, 2 flessen naar 1 adres is veel minder werk als iedereen 1 hé... 

0 x
Vorig jaar kon je je ook voor 2 flessen inschrijven maar mocht je er uiteindelijk maar 1 afnemen.
Misschien was er dit jaar minder belangstelling?
Misschien was er dit jaar minder belangstelling?
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Antwoord terug: de CS 008 is definitief uitverkocht.
Lekker is dat.
En inderdaad, vorig jaar schreef ik me in voor twee en mocht ik er slechts één kopen. Dit jaar mochten mensen er kennelijk twee kopen, ondanks dat anderen daardoor helemaal niets konden kopen.
Lekker is dat.
En inderdaad, vorig jaar schreef ik me in voor twee en mocht ik er slechts één kopen. Dit jaar mochten mensen er kennelijk twee kopen, ondanks dat anderen daardoor helemaal niets konden kopen.

0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”