Even voorstellen
Even voorstellen
Dag allemaal,
Sinds het Whiskyfestival in Den Haag een paar jaar geleden ben ik me steeds meer gaan verdiepen in whisky en Islay whisky in het bijzonder. Ik hoop via het forum en de vele experts hier mijn kennis uit te breiden en via samples en shares meer mooie whiskies te leren kennen. Een doel is om oude Lagavulin expressies te verzamelen (makkelijker gezegd dan gedaan), dus als iemand nog tips heeft...
Groet,
MrManners
Sinds het Whiskyfestival in Den Haag een paar jaar geleden ben ik me steeds meer gaan verdiepen in whisky en Islay whisky in het bijzonder. Ik hoop via het forum en de vele experts hier mijn kennis uit te breiden en via samples en shares meer mooie whiskies te leren kennen. Een doel is om oude Lagavulin expressies te verzamelen (makkelijker gezegd dan gedaan), dus als iemand nog tips heeft...
Groet,
MrManners
0 x
Re: Even voorstellen
Welkom
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- defeatless
- Moderator

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- caskstrength
- Forum goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Welkom MrManners
Verzamelen van bepaalde ranges is leuk, maar verlies het primaire niet uit het ook.
Koop kwaliteit en ga er zelf van genieten. Goede Whisky is om te drinken, alleen of met vrienden.
groetjes Frank
Verzamelen van bepaalde ranges is leuk, maar verlies het primaire niet uit het ook.
Koop kwaliteit en ga er zelf van genieten. Goede Whisky is om te drinken, alleen of met vrienden.
groetjes Frank
1 x
Gemini schreef:Welkom MrManners![]()
groetjes Frank
Hoi Frank, naast een klein beetje verzamelen geniet ik ook enorm van de flessen die open staan hoor

0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”