Samples uit open flessen (oa Arran 18 yo Choosen One,Laga 8y 200th, Springbank cQs, Local Barley, Miltonduff TWC)

Alle vormen van samples kunnen hier worden aangeboden of gevraagd, te koop of te ruil. Ook voor bottleshares.

Moderator: AquaVitae

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Samples uit open flessen (oa Arran 18 yo Choosen One,Laga 8y 200th, Springbank cQs, Local Barley, Miltonduff TWC)

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 25 Apr 2016, 17:13

Hier geen schreeuwend aanbod om een samengestelde set weg te drukken, maar 'gewoon' aanbod voor mede forummers om aan kostprijs en soms royaal daar onder samples uit mijn collectie open flessen te kopen. Advies adhv je smaak of waar je 'staat' als whiskydrinker natuurlijk geen probleem. De ervaren liefhebber komt er vaak zelf wel uit, kan me voorstellen dat je graag advies wilt als je net met deze liefhebberij begint :bigsmile

Prijzen zijn over het algemeen wat ik voor de fles betaald heb, soms iets meer, soms iets minder. De sampleprijs is exact de flesprijs/70 x cl's plus de kosten van de sample fles. Geen winstoogmerk hier, mijn voordeel is dat de flessen wat sneller leeg gaan en er dus eerder nieuw spul open mag. En aangezien het geen 'business' is run ik ook geen 24 uurs service qua verzenden, ik maak alle verkochte samples eens per week in het weekend.

Let op, keuze uit 3 en/of 6 cl samples! Helaas kan er niet meer online ingevuld worden, ik kreeg herhaaldelijk bestellingen binnen van samples die niet (meer) beschikbaar waren uit rijen ik verborgen had. Als je een PB stuurt met je mailadres kan ik wel een kopie mailen en kun je wel de kolommen invullen.

Minimum aantal samples is 5 stuks en levering NL met Transmission € 6.50 en BE € 12.50 met Transmission. Geen andere vervoersopties mogelijk, geen DHL, geen Kiala, DPD of PostNL.

Bij bestelling van 10 samples GRATIS een VBT sample kado!

Prijzen inclusief de samplefles met verzegel dop (nieuw)

Om het voor de 'zoekers' makkelijk te maken; Aberlour A'Bunahd, Amrut, Ardbeg, Arran, Balvenie, Ben Nevis, BenRiach, Blanton's, Bruichladdich, Bunnahabhain, Caledonian, Cambus, Coal Ila, Clynelish, Craigellachie, Girvan, Glendronach, Glengoyne, Glenlivet, Glenrothes, Glentauchers, Invergordon, Kavalan, Lagavulin, Laphroaig, Ledaig, Littlemill, Longmorn, Macallan, Miltonduff, Millstone, Noah's Mill, North British, Old Pulteney, Port Dundas, Rock Town Arkansas, Smokehead, Springbank, Strathclyde, Teeling, Tamdhu, Tullibardine
Laatst gewijzigd door WhiskyDudes op 04 Jun 2016, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
3 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: Samples uit open flessen (oa Arran 18 yo Choosen One,Laga 8y 200th, Springbank cQs, Local Barley, Miltonduff TWC)

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 04 Mei 2016, 07:37

Up ;)
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: Samples uit open flessen (oa Arran 18 yo Choosen One,Laga 8y 200th, Springbank cQs, Local Barley, Miltonduff TWC)

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 04 Jun 2016, 19:16

Ligt het aan het weer...? Er lijkt bijzonder weinig animo te zijn voor samples, in ieder geval mijn samples..... :Scratch
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook

Noxa
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Noxa » 04 Jun 2016, 19:19

Probeer gerust eens de Invergordon uit '84! Elke cent waard!
0 x

Caledonians
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Caledonians » 04 Jun 2016, 23:12

Oogadal schreef:Ligt het aan het weer...? Er lijkt bijzonder weinig animo te zijn voor samples, in ieder geval mijn samples..... :Scratch

Bij mij ook erg stil ineens qua samples. Zal idd wel aan periode van het jaar liggen ofzo. :Scratch
0 x
AfbeeldingAfbeelding

Dre
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Dre » 05 Jun 2016, 11:41

Oogadal schreef:Ligt het aan het weer...? Er lijkt bijzonder weinig animo te zijn voor samples, in ieder geval mijn samples..... :Scratch

Het zal in ieder geval niet aan je aanbod en/of je prijzen liggen :goedgedaan .
Ik zie genoeg moois in je lijst om ook nog eens te willen proberen, maar mijn voorraad aan samples en miniatures is momenteel nog zo groot :bigsmile .
Zodra daar wat meer 'overzicht' in aan is gebracht ( :Party ) kan je van mijn kant zeker wel weer eens een bestelling verwachten.
1 x

Terug naar “Samples gevraagd/aangeboden”