Japie Krekel schreef:Net zoals de voorgaande VBT doe ik weer NIET mee
Als je aan VBT 9 tm 20 ook NIET meedoet wil je dat dan maar gelijk laten weten? Hebben we dat gehad de komende 12 jaar.
Je enige post in 3 maanden


Japie Krekel schreef:Net zoals de voorgaande VBT doe ik weer NIET mee

Oogadal schreef:Japie Krekel schreef:Net zoals de voorgaande VBT doe ik weer NIET mee
Als je aan VBT 9 tm 20 ook NIET meedoet wil je dat dan maar gelijk laten weten? Hebben we dat gehad de komende 12 jaar.
Je enige post in 3 maanden


. De planning die ik zie kan ik niet aanmelden om 20:00 avonds. 

Oogadal schreef:Ik heb al iemand die ik aan moet melden, maar er zijn vast en zeker forummers die je wel willen aanmelden. Japie Krekel wellicht?

nu maar hopen dat ik op tijd ben!
Nino schreef:Waarom The Odd & The Famous??

caskstrength schreef:Wie dacht dat de titel op Edwin en mij slaat, die heeft het dus mis
dat hoort er een beetje bij 

te proevendaytona955 schreef:We krijgen gewoon verschillende Famous grouse![]()
te proeven


en ik word eerste 


Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-8”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten