Voorstelling

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
sch@ker
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Voorstelling

Ongelezen berichtdoor sch@ker » 17 Mei 2016, 09:37

welkom op het forum
0 x

2nstra
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor 2nstra » 27 Mei 2016, 15:31

frankos schreef:Hallo,

Ik ben niet helemaal nieuw hier op het forum gezien ik al wat heb gepost maar toch even voorstellen.
Ik ben Frank Wolfkamp woonachtig in Roermond en al weer 48 jaren oud.
Volgens mij drink ik al whisky vanaf mijn 16e of zo. Maar meer bewust whisky drinken pas de laatste 10 jaar.
Voorheen kieperde ik alles gewoon maar binnen.
Op een gegeven moment kreeg/kocht ik meer flessen dan ik kon drinken en zo is het verzamelen begonnen ( jaar of 6 geleden )
Heb nu zo'n 200 flessen staan ( wel veel ook meerdere van ). Ik heb een kroeg in het tuinhuis waar ik af en toe met vrienden een paar glaasjes nuttig.
De fles waar ik het meest trots op ben is lady luck van compass box. Die vindt ik wel apart https://www.whiskybase.com/whisky/11411 ... uck-nas-cb
Misschien kunnen we met wat forumleden uit de buurt eens een drankje doen in mijn tuinkroeg ( staat ook ergens op het forum hier Hoe ziet jouw Whisky-hoek/kast eruit? )

Ik ga jullie spreken.

Welkom hier
Hopelijk kun je hier nog wat opsteken. Enne verstandig dat je wat meer bij nadenkt met het drinken,
dan het zo weg te kieperen :lekker scheelt weer een lid bij de AA. En dan niet de Engelse wegenwacht :bigsmile
0 x

Gemini
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Gemini » 29 Mei 2016, 21:13

Hoi naamgenoot, welkom op het forum :hoera

groetjes Frank
0 x

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”