Dus als ik snel iets te koop wil stellen, moet ik dus het forum sparen om aan 25 berichten te geraken?
Nieuw op het Forum
Re: Nieuw op het Forum
Bedankt allemaal!
Dus als ik snel iets te koop wil stellen, moet ik dus het forum sparen om aan 25 berichten te geraken?
0 x
Trouwens @defeatless, bedankt voor de tip. Ik zal het zeker eens checken!
0 x
Lennert schreef:Bedankt allemaal!
Bijna goed
Veel plezier hier

5 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
En ik dacht nog wel die Lennert komt het hier gezellig maken... maar helaas... 24 x Welkom posten naar mensen die al veel langer lid zijn dan jijzelf en daarna meteen je flessen op het Aanbod deel gooien... jij gaat vrienden maken hier 

4 x
Melchior
Haha mijn excuses allemaal, maar ik wil graag van die flessen af. Ze nemen wat te veel plaats in.
Het overdreven spammen wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen meewaarde kan toevoegen
Al zal ik me nu extra moeten bewijzen.
Het overdreven spammen wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen meewaarde kan toevoegen
0 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

Lennert schreef:Haha mijn excuses allemaal, maar ik wil graag van die flessen af. Ze nemen wat te veel plaats in.
Het overdreven spammen wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen meewaarde kan toevoegenAl zal ik me nu extra moeten bewijzen.
Welkom Lennert.
De reden dat je die opmerking kreeg van MBC is omdat het eigenlijk de bedoeling is om je eerst te bewijzen.
Ik zag 'm net ook al aankomen... Ineens superveel ongelezen kennismakingsberichten.
Je kon gewoon voorspellen dat dit was om dadelijk nog iets te verkopen.
Je doet maar, je werkt nu inderdaad volgens de regels maar zoals MBC ook al zei of je hier vrienden mee gaat maken...
Er zijn al veel topics over geweest maar voor de "ik wel snel van m'n fles af" zijn er natuurlijk tal van mogelijkheden,
waar geen verplichtingen of inzet aan verbonden zijn. Just my 2 cents.
3 x
Ik was ook net van plan om er iets van te zeggen. Dit levert ook alleen maar vervuiling van het forum op. Volgens mij is het niet de bedoeling hier snel je flessen te 'dumpen'.
We hebben net een discussie achter de rug over het aanbod deel. Volgens mij willen we een forum blijven waarin we hoofdzakelijk kennis willen delen ipv dat wij een verkoopkanaal zijn.
Misschien in de toekomst een aspirant lidmaatschap voor nieuwe leden. Dus pas aanbieden na 25 posts en 3 maanden lid.
We hebben net een discussie achter de rug over het aanbod deel. Volgens mij willen we een forum blijven waarin we hoofdzakelijk kennis willen delen ipv dat wij een verkoopkanaal zijn.
Misschien in de toekomst een aspirant lidmaatschap voor nieuwe leden. Dus pas aanbieden na 25 posts en 3 maanden lid.
2 x
27 jaar is een mooie tijd op het vat voor een whisky, ik heb nu een Tomintoul 27 open staan, prachtig
Welkom trouwens
Welkom trouwens
0 x
Nino schreef:Welkom
Dat topic gaat pas voor je open als je bij level 25 bent!!
Good luck
Well played my friend....well played
0 x
- defeatless
- Moderator

-
Whiskywhisky
- Senior

maarreee niemand heet Lennert welkom bij het aanbodgedeelte. Niet zo netjes vind ik
Dus bij deze:
Welkom Lennert bij het aanbodgedeelte van het forum!
Dus bij deze:

1 x
Whiskywhisky schreef:maarreee niemand heet Lennert welkom bij het aanbodgedeelte. Niet zo netjes vind ik![]()
Dus bij deze:
Hoe zou dit komen..............
0 x
Dag Lennart! De jongste zal je nog niet zijn aangezien ik net een paar dagen ouder ben dan 24!
Voor de rest is dit een mooi en levendig forum waar je veel hulp kan verwachten, alleen ga je dan ietsjes tactvoller moeten zijn als nu
Veel leesplezier!
Voor de rest is dit een mooi en levendig forum waar je veel hulp kan verwachten, alleen ga je dan ietsjes tactvoller moeten zijn als nu
Veel leesplezier!
1 x
'Today's rain is tomorrow's whisky' Scottish proverb (Edinburgh bar August 2017)
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”