PS. Aanrader!

ok, ik ben niet helemaal objectief als Drent maar echt, ik vind het een hele mooie whisky 
Banton1977 schreef:De Den Hool 6-jarige uit Drenthe zit in mijn glasok, ik ben niet helemaal objectief als Drent maar echt, ik vind het een hele mooie whisky
ben benieuwd naar de wat objectievere reviews
Banton1977 schreef:De Den Hool 6-jarige uit Drenthe zit in mijn glasok, ik ben niet helemaal objectief als Drent maar echt, ik vind het een hele mooie whisky

Nino schreef:Banton1977 schreef:De Den Hool 6-jarige uit Drenthe zit in mijn glasok, ik ben niet helemaal objectief als Drent maar echt, ik vind het een hele mooie whisky
Ben er ook wel nieuwschierig naar stiekem![]()
Zag hem ook al te koop staan bij Dramtime namelijk.

JacobaEd schreef:Banton1977 schreef:De Den Hool 6-jarige uit Drenthe zit in mijn glasok, ik ben niet helemaal objectief als Drent maar echt, ik vind het een hele mooie whisky
niks mis met wat nostalgische gevoelens..
.
Mvamelsfort schreef:Ik ben normaal absoluut niet van peated whisky maar die ardbeg uigeadail is toch wel erg goed hoor. Een van de weinige peated waar ik me in kan vinden. Zacht romig fruitig een maar lekker rokerig. Proef wel duidelijk salmiak. Andere mensen die dit ook herkennen?
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten