21 jan 2011: Geen proeven maar Whisky drinken in Rotterdam

Voorbije Whisky-festiviteiten, -evenementen en Nosing & Tastings worden hier heen verplaatst en kunnen met ervaringen aangevuld worden.
Amito
Actief lid
Actief lid

21 jan 2011: Geen proeven maar Whisky drinken in Rotterdam

Ongelezen berichtdoor Amito » 28 Nov 2010, 11:19

De Whisky Vrienden Rotterdam komen 4 maal per jaar bij elkaar voor een whisky avond. Iedereen die de passie voor whisky deelt en tenminste 18 jaar is kan hieraan deelnemen.

Het concept is simpel: De bijdrage is 25 euro per persoon en voor iedere twee personen komt er een fles whisky van ca 50 euro op tafel. Dus bij 10 deelnemers staan er 5 flessen op tafel en bij het maximum aantal deelnemers van 20 personen hebben we 10 flessen whisky op tafel om onbeperkt van te genieten tot de bodem van de flessen is bereikt.

De 25 euro inleg van de host zal worden gebruikt voor stokbrood, bronwater, fris en nootjes. De whiskyavond vindt plaats in een afgehuurde ruimte welke gemoedelijk is ingericht aan de Geerten Gossaertstraat 16 te Rotterdam, op loopafstand van twee metrohaltes.

De whiskyavonden zijn ontstaan vanuit een particulier initiatief en zijn gericht op een avond gezelligheid met whiskyliefhebbers. Het zijn geen verzorgde of commercieel opgezette avonden.

meer info vind je op www.whiskyrotterdam.nl
Laatst gewijzigd door Amito op 29 Nov 2010, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

GastheerG
Senior
Senior

Re: 21 jan 2011: Geen proeven maar Whisky drinken in Rotterd

Ongelezen berichtdoor GastheerG » 28 Nov 2010, 20:46

Ik heb me maar eens aangemeld (ook al betaald).

Is lekker dichtbij en dat ik kan lopen (2,5km) is een pre. Dit zijn niet de uitjes die je met de auto doet :duimop

Ben benieuwd en ga tot die tijd veel goeie zin verzamelen.
0 x

Amito
Actief lid
Actief lid

Whiskyliefhebbers Regio Rotterdam gezocht

Ongelezen berichtdoor Amito » 29 Dec 2010, 17:11

Hoi allemaal, de 21e januari gaan we van start met de whisky Vrienden Rotterdam. Onze eerste (niet commerciele) proeverij zal het thema 'Onafhankelijke Bottelaars' dragen. (zie www.whiskyrotterdam.nl)

Echter hebben we wat problemen om whiskyliefhebbers in regio Rotterdam buiten onze bestaande whisky vriendenclub te bereiken, het lijkt ons leuk juist die te ontmoeten maar vinden de wegen maar mondjesmaat Iemand een idee hoe dat aan te pakken of heb je liefhebbers uit rotterdam in je vrienden 'netwerk' please tip them or us ;-)

Uiteraard is alle hulp / zijn alle tips welkom!

Groeten van Amito
Whiskyrotterdam.nl
Or tweet @Amitooooot
0 x

GJR
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: 21 jan 2011: Geen proeven maar Whisky drinken in Rotterd

Ongelezen berichtdoor GJR » 30 Dec 2010, 11:38

21 januari aanstaande kan ik niet, heb ik een wedstrijd te organiseren. Heb de volgende data wel opgeslagen en wie weet kom ik dan eens buurten (mits ik daar natuurlijk uit de voeten kan).
0 x
Mijn huidige collectie: Afbeelding...... en.... Mijn Whiskyblog en ook op twitter : GJR71

Amito
Actief lid
Actief lid

Before & After the Whisky volume 1

Ongelezen berichtdoor Amito » 29 Jan 2011, 14:17

Do I need to say more? :duimop

Avondje met de Whisky Vrienden Rotterdam
1.JPG
Foto voor...
1.JPG (88.59 KiB) 1141 keer bekeken
2.JPG
Foto na...