hoi ,ik ben Jos
hoi ,ik ben Jos
hoi ,ik ben Jos en ik hou dus ook van whisky en van whiskey ook trouwens, verder ben ik motorrijder en leerbewerker,stoffeerder, messenmaker en -
liefhebber, bierdrinker (Guinness is mijn favoriet), audiofiel en muziekliefhebber, ik rook zware tabak en af en toe een sigaar.
mijn whisky drink ik zonder water of ijs, en paar van mijn favorieten zijn de 10 y Ardbeg, de Aberlour a'bunadh cask strenght en de Red Breast 12 y cask strenght . Ik mag graag met en aan computers prutsen en ben diy er. nou dat ist het wel in grote lijnen.
liefhebber, bierdrinker (Guinness is mijn favoriet), audiofiel en muziekliefhebber, ik rook zware tabak en af en toe een sigaar.
mijn whisky drink ik zonder water of ijs, en paar van mijn favorieten zijn de 10 y Ardbeg, de Aberlour a'bunadh cask strenght en de Red Breast 12 y cask strenght . Ik mag graag met en aan computers prutsen en ben diy er. nou dat ist het wel in grote lijnen.
0 x
Re: hoi ,ik ben Jos
Welkom
0 x

Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe
- caskstrength
- Forum goeroe
- squaadgras
- Forum goeroe
Re: hoi ,ik ben Jos
welkom, ik mix ook motorrijden en whiskydrinken, maar TIP, doe het niet op dezelfde dag... gevaarlijk 

0 x
- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”