Gezellig aan de bar...
Re: Gezellig aan de bar...
De zon was er op het terras , vrienden aanwezig, Boonen en Vanmarcke in de winnende groep......pinten klaar
0 x
- TurboMcKwek
- Forum goeroe

Mooiste Parijs Roubaix in enige jaren.. Cheerful voor Tornado Tom, maar helaas, fout van een nieuweling - op laten sluiten op de piste. Toch mooi gekoerst, die komt volgend jaar wel terug! 

0 x
2 ∞ & →
squaadgras schreef:Mooiste Parijs Roubaix in enige jaren.. Cheerful voor Tornado Tom, maar helaas, fout van een nieuweling - op laten sluiten op de piste. Toch mooi gekoerst, die komt volgend jaar wel terug!
Nee joh..it was now or never (again) . Alle respect idd maar tis gebeurt en gedaan
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Vanavond is "el Cashico". Zijn er nog onder de Vlamingen fans van De Bruyne in the house! Ik ben benieuwd, overigens ook naar Real - VFL Wolfsburg.
2 x
Affirmanti incumbit probatio
De Bruyne is idd fantastisch. Veruit de beste rode duivel 
Cr7 doet het ook weer
Cr7 doet het ook weer
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

deleo07 schreef:De Bruyne is idd fantastisch. Veruit de beste rode duivel
Cr7 doet het ook weer
Correct ! Veruit de beste en meest constante duivel
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Whiskieke schreef:deleo07 schreef:De Bruyne is idd fantastisch. Veruit de beste rode duivel
Cr7 doet het ook weer
Mooi doelpunt!!
0 x
Affirmanti incumbit probatio
caskstrength schreef:Whiskieke schreef:deleo07 schreef:De Bruyne is idd fantastisch. Veruit de beste rode duivel
Cr7 doet het ook weer
Mooi doelpunt!!
Hij heeft weinig ruimte nodig.
0 x
Hallo, ik ben nieuw hier op het forum, ik heb net een nieuwe fles open getrokken en deze van schik laten vallen, nu zoek ik eigenlijk een sample hiervan of toch maar een nieuwe fles, of zal ik de gevallen fles gewoon aanbieden, maar ik weet nu niet meer in welk topic ik deze mag posten
sorry hoor drammetje te veel op
en ik dacht laten we weer eens een gezellig topic bekijken na alle hecktiek hier.

sorry hoor drammetje te veel op
en ik dacht laten we weer eens een gezellig topic bekijken na alle hecktiek hier.

8 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
MBC schreef:Hallo, ik ben nieuw hier op het forum, ik heb net een nieuwe fles open getrokken en deze van schik laten vallen, nu zoek ik eigenlijk een sample hiervan of toch maar een nieuwe fles, of zal ik de gevallen fles gewoon aanbieden, maar ik weet nu niet meer in welk topic ik deze mag postensorry hoor drammetje te veel op
![]()
![]()
wil je daar een kopje chocomel bij?
3 x
henri schreef:wil je daar een kopje chocomel bij?
...ga je me nou vertellen dat je nu ook al chocomel samples verkoopt
?
0 x
Melchior
- defeatless
- Moderator

Hoe hou je dat al die tijd warm dan?
Bedoel van Rotjeknor naar hier is wel een stukkie.
Bedoel van Rotjeknor naar hier is wel een stukkie.
0 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”