Voorstellen: Mike
-
dutchscotch
- Actief lid

Voorstellen: Mike
Hi iedereen,
Sinds een jaartje ben ik whisky echt als een hobby gaan zien. Ik ben 22 jaar oud en drink vanaf m'n 20ste regelmatig whisky. Rond vorig jaar ben ik whisky ook echt als hobby gaan zien. Een vriend van mij heeft in Schotland gewoond en samen met hem is de hobby enigszins uit de hand aan het lopen. Dit jaar heb ik ook mijn eerste festival bezocht en de kaartjes voor het volgende festival zijn alweer gekocht. Als student zijnde geef ik er niet al te veel geld aan uit, maar ik ben toch blij met de 'collectie' die ik heb opgebouwd in de tussentijd =)
Iedereen kan mijn collectie zien op Whiskybase: https://www.whiskybase.com/profile/dutchscotch/
Cheers!
Mike
Sinds een jaartje ben ik whisky echt als een hobby gaan zien. Ik ben 22 jaar oud en drink vanaf m'n 20ste regelmatig whisky. Rond vorig jaar ben ik whisky ook echt als hobby gaan zien. Een vriend van mij heeft in Schotland gewoond en samen met hem is de hobby enigszins uit de hand aan het lopen. Dit jaar heb ik ook mijn eerste festival bezocht en de kaartjes voor het volgende festival zijn alweer gekocht. Als student zijnde geef ik er niet al te veel geld aan uit, maar ik ben toch blij met de 'collectie' die ik heb opgebouwd in de tussentijd =)
Iedereen kan mijn collectie zien op Whiskybase: https://www.whiskybase.com/profile/dutchscotch/
Cheers!
Mike
0 x
Re: Voorstellen: Mike
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
welkom, ik dacht even dat je schreef ik ben 22 en drink al 20 jaar whisky... gelukkig las ik te snel
3 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

- caskstrength
- Forum goeroe

Welkom,
collectie ziet er inderdaad al mooi uit. Wat is voor jou de reden om de HP Ice te kopen? handel of proeven?
collectie ziet er inderdaad al mooi uit. Wat is voor jou de reden om de HP Ice te kopen? handel of proeven?
0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

-
dutchscotch
- Actief lid

berndw schreef:Welkom,
Handel zou ik het ook weer niet willen noemen, want ik heb niet de intentie om hem gelijk door te verkopen, maar hij gaat nog niet open. Vind hem gewoon mooi staan voor bij mijn verzameling. Kan later altijd nog opgedronken worden, maar voorlopig heb ik nog wat flessen open staan. Als die open gaat dan wordt het denk ik wel een bottle share. Ik ga hem trouwens wel alvast proeven in Leiden volgende week, want ik ben wel benieuwd!
0 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”