Vatencollectief casQueteers.com

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
pieters87
Senior
Senior

Re: Vatencollectief casQueteers.com

Ongelezen berichtdoor pieters87 » 03 Okt 2015, 22:09

vandaag de flessen door een kameraad laten ophalen...
Zeer goede regeling getroffen met Adri en er nog wat samples bijgekregen o.a. van de andere cask!!

Casqueteers for the win :Pipersmile
0 x
Whiskyclub The Malt Mates Vosselaar
http://www.themaltmates.be

daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 03 Okt 2015, 22:50

Ik vind het wel een beetje minder, ik heb voor het eerst een deelneming gedaan, en betaald in Juni geloof ik en paar keer een update gevraagd. dan krijg je te horen vat nog niet afgevuld of certificaten nog niet ontvangen....

Ik zou het op prijs stellen als ze zoiets hebben van je betaald als x is verkocht dan dan kopen we het vat. Plus x weken worden de certificaten verstuurd etc etc...

Ik heb alleen betaald en voor de rest heel stil..... dus ik ben heel terug houdend ook al hebben ze leuke dingen nog open staan....
0 x
Afbeelding
Sometimes its better asking for Forgiveness then permission.

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 03 Okt 2015, 22:55

Die vaten moeten ze natuurlijk vaak van te voren bestellen. En dan duurt het weleens even voordat hij afgevuld word. En daarna is het ook lange tijd heel stil. Er valt verder natuurlijk ook weinig te zeggen.
Ik weet wel dat het 100% betrouwbaar is. Ik hen meerdere delen lopen en heb er al 2 binnen en dat is allemaal meer als naar wens verlopen. Ik krijg altijd snel en duidelijk antwoord op mijn mails. Kortom: heel erg tevreden!
1 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 03 Okt 2015, 23:01

Peter87 schreef:Die vaten moeten ze natuurlijk vaak van te voren bestellen. En dan duurt het weleens even voordat hij afgevuld word. En daarna is het ook lange tijd heel stil. Er valt verder natuurlijk ook weinig te zeggen.
Ik weet wel dat het 100% betrouwbaar is. Ik hen meerdere delen lopen en heb er al 2 binnen en dat is allemaal meer als naar wens verlopen. Ik krijg altijd snel en duidelijk antwoord op mijn mails. Kortom: heel erg tevreden!

Volgens de site is die 10-08-2015 afgevuld. Het zou dan gewoon netjes zijn geweest dat ze een simpele mail uitsturen naar de cask owners "zo van vat afgevuld" of zoiets dergelijks....Maar helemaal stil.... vind ik persoonlijk wel jammer

Dit komt gewoon een beetje vreemd over als je er voor het eerst instapt. misschien heb ik net pech dat kan ook.... maar ja je kunt maar een keer een eerste indruk maken......
1 x
Afbeelding

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 03 Okt 2015, 23:04

Ik heb dat met een deel ook gehad. Uiteindelijk kreeg ik gewoon m'n certificaat. Ik snap wel dat het vervelend kan zijn als je voor het eerst instapt.
1 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 03 Okt 2015, 23:10

Peter87 schreef:Ik heb dat met een deel ook gehad. Uiteindelijk kreeg ik gewoon m'n certificaat. Ik snap wel dat het vervelend kan zijn als je voor het eerst instapt.

Als jij zegt het komt goed dan geloof ik dat wel :duimop
Voor de CasQueteers.com misschien een puntje van verbetering..... manage de verwachtingen van nieuwe deelnemers :goedgedaan
1 x
Afbeelding

pieters87
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor pieters87 » 04 Okt 2015, 10:25

Ik heb hier geen problemen mee.
Jij betaalt een aandeel van een vat, hetgeen zij meteen ook kwijt zijn bij de aankoop van het vat zelf.
Zij organiseren iets waarbij de kleine particulier de kans krijgt om mee in een vorm van caskownership te stappen zonder dat je daarvoor 5000 euro op tafel voor moet gooien.
Als je een vat new make koopt en je betaalt 100 voor een aandeel.. uiteraard zie je daar niets van terug tot het vat bottelklaar is.

Op het einde van de rit krijgen zij een 2e factuur na botteling en uitslag uit accijnsinrichting en zijn alle rechten van toepassing.
Die betaal je dan als caskowner en je krijgt je deel van de flessen..
De certificaten is dan een leuk gadget van hun kant naar de casqueteers.

Ze postten heel vaak updates/foto's/etc. op hun facebookpagina en de website blijft ook up to date met aantal deelnemers/ wie doet mee/ hoeveel hebben we er nog nodig om het vat effectief te kopen...

Is geen commerciële instellingen heren, maar een groep liefhebbers die anderen de mogelijkheid bieden om mee stappen in hun verhaal!!

Ik ben fan!! :Pipersmile :Slainte
6 x
Whiskyclub The Malt Mates Vosselaar
http://www.themaltmates.be

shaven
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor shaven » 18 Jan 2016, 13:34

Gisteren Adri ontmoet in Halle en was aangenaam verrast. Ook kunnen proeven van de 2 clynelishes en ik moet zeggen, als deze een maatstaf zijn voor de kwaliteit van de vaten van de Casqueteers, ik er een goed oog in heb. :goedgedaan :goedgedaan
2 x
Afbeelding

daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 18 Jan 2016, 13:40

ondanks mijn sceptisch was in het begin heb ik nu al 4 delen :hoera. Maar nog geen fles gezien :P Maar misschien binnenkort de eerste ontvangen. ben benieuwd
1 x
Afbeelding

Bram84
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Bram84 » 18 Mar 2016, 22:58

Bram84 @ Cask delen

Hier past ie beter ;)
0 x

daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 18 Mar 2016, 23:11

Bram84 schreef:https://www.hetwhiskyforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=11184#p141078

Hier past ie beter ;)

het schijnt dat ik je ook goed kon keuren op FB hihihihi
1 x
Afbeelding

Erik Elixir
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Erik Elixir » 22 Mar 2016, 10:16

Hier ook begonnen met het avontuur!

Met mijn vriend Alexander een aandeel in de Springbank 1996 gekocht en met Whiskyclub Spakenburg aandelen in de Arran (2x), Annandale Peated, Tormore (2x) en Tomatin.

Gelukkig hoeven we niet al te lang te wachten op de Springbank en de Tormore :duimop

Adri en Willem bij Millstone kunnen ontmoeten en dat het zulke gepassioneerde mannen zijn heeft voor mij de doorslag gegeven.
1 x

squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 28 Mar 2016, 23:53

Iemand met een aandeel Springbank die een fles sherry zou willen ruilen? Helaas misgelopen toen ik Schotland zat, maar ben erg benieuwd :goedgedaan
0 x
2 ∞ & →

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 29 Mar 2016, 00:02

squaadgras schreef:Iemand met een aandeel Springbank die een fles sherry zou willen ruilen? Helaas misgelopen toen ik Schotland zat, maar ben erg benieuwd :goedgedaan

spreek maurice komende zaterdagochtend in de auto eens aan ;)
1 x
Afbeelding

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 29 Mar 2016, 12:19

Ik vind de casQueteers een topinitiatief!
En blijkbaar telkens met kwaliteitsbottelingen. :goedgedaan
1 minpuntje: het etiket van hun laatste botteling (Springbank) vind ik echt zwaar afbreuk doen aan het geheel, het oog wil ook wat!
Ik weet dat het niet evident is maar het zou fijn zijn als hier de mening gevraagd werd van de mensen die mee in het project stappen.
Een soort poll of zo.
Just my 2 cents...
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”