BenRiach expressies
-
Banton1977
- Senior

Re: BenRiach expressies
Banton1977 schreef:Twee keer met m'n ogen geknipperd en ik heb er eentje besteld
En waar heeft u die besteld
?
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Je kunt ze reserveren bij Dramtime.nl
Of, als je helemaal geen geduld hebt in UK. Waarschijnlijk iets goedkoper voor de fles, maar ja, verzenden verpest dat weer he....
Of, als je helemaal geen geduld hebt in UK. Waarschijnlijk iets goedkoper voor de fles, maar ja, verzenden verpest dat weer he....
1 x
Oogadal schreef:Je kunt ze reserveren bij Dramtime.nl
Dan word het drammen

0 x
-
Banton1977
- Senior

Gereserveerd bij Dramtime
als je snel wilt, moet je bestellen in the UK.
als je snel wilt, moet je bestellen in the UK.
0 x
-
Banton1977
- Senior

Deze komt op 1 april toch gewoon uit in de rest van de nederlandse wikels?
0 x
JasperK schreef:Deze komt op 1 april toch gewoon uit in de rest van de nederlandse wikels?
Volgens de blog van Dramtime is het medio april
0 x
-
Cor - Vinabc
- (Whisky)Professional

Het is inderdaad gewoon in Nederland te bestellen (zelf net aan de webshop toegevoegd). Volgens mij wordt er vanaf deze week uitgeleverd. Ik krijg ze iig woensdag. En de prijs is net iets lager dan de UK.
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Toch ook maar even besteld. Kon het niet nalaten
Is trouwens een stuk goedkoper dan in GB!
Is trouwens een stuk goedkoper dan in GB!
0 x
Ik... heerlijke CS als je het mij vraagt.
Heb hem op het whiskyfestival in een rijtje van 3 geproefd GlenDronach CS #5, Abunadh #53 (dacht ik) en BenRiach #1 (ook in die volgorde, dat was misschien niet handig achteraf).
Alle 3 waanzinnig lekker maar bij mij stond de BenRiach toch op plek 3 omdat hij voor mijn gevoel wat "frisser" of "pittiger" is dan de andere twee. Meer honing en gember dan de typische sherry smaakassociaties als chocolade en gedroogd fruit. Maar desalniettemin gaat er bij mij echt wel een flesje (of 2...) komen

Heb hem op het whiskyfestival in een rijtje van 3 geproefd GlenDronach CS #5, Abunadh #53 (dacht ik) en BenRiach #1 (ook in die volgorde, dat was misschien niet handig achteraf).
Alle 3 waanzinnig lekker maar bij mij stond de BenRiach toch op plek 3 omdat hij voor mijn gevoel wat "frisser" of "pittiger" is dan de andere twee. Meer honing en gember dan de typische sherry smaakassociaties als chocolade en gedroogd fruit. Maar desalniettemin gaat er bij mij echt wel een flesje (of 2...) komen

1 x
Heb een review gevonden van de batch 1 http://whiskyblogger.nl/the-benriach-ca ... -1-review/
Ik heb hem ook geproefd en een erg lekkere whisky moet ik zeggen! Op whisky in leiden afgelopen weekend ook met wat vrienden geproefd en allemaal vonden ze hem super!
Ik heb hem ook geproefd en een erg lekkere whisky moet ik zeggen! Op whisky in leiden afgelopen weekend ook met wat vrienden geproefd en allemaal vonden ze hem super!
1 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”