Even voorstellen
Even voorstellen
Mijn naam is Kees Verhoek en ik ben 50 jaar en woonachtig in Zeist. Ik werk in het middelbaar onderwijs als ict-onderwijsontwikkelaar en docent fotografie. Daarnaast begeleid ik leerlingen en organiseer biologie veldwerkweken in het buitenland.
Ik drink al enkele jaren whisky en heb na enige jaren denk ik een leuke verzameling smaken om mij heen verzameld.
Ik heb zojuist ook mijn eerste start met samples online gezet hier. Die lijst ga ik langzaam uitbreiden.
Als er vrije tijd overblijft ben ik natuurfotograaf. Dat is mijn grootste passie.
Naast het nosen en tasten van whisky mag ik graag een mooi glas wijn drinken, heb hier ook een kelder(tje) voor gemaakt in de kruipruimte van ons huis.
Ik vind het verder erg leuk om te experimenteren. Ik maak zelf likeuren, kaas, brood etc.
Hebben jullie vragen, wil je meer van me weten...........shoot
Ik drink al enkele jaren whisky en heb na enige jaren denk ik een leuke verzameling smaken om mij heen verzameld.
Ik heb zojuist ook mijn eerste start met samples online gezet hier. Die lijst ga ik langzaam uitbreiden.
Als er vrije tijd overblijft ben ik natuurfotograaf. Dat is mijn grootste passie.
Naast het nosen en tasten van whisky mag ik graag een mooi glas wijn drinken, heb hier ook een kelder(tje) voor gemaakt in de kruipruimte van ons huis.
Ik vind het verder erg leuk om te experimenteren. Ik maak zelf likeuren, kaas, brood etc.
Hebben jullie vragen, wil je meer van me weten...........shoot
0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

Re: Even voorstellen
een zoete whisky bij je eigen gemaakte brood, kan erg lekker zijn
Welkom trouwens
Welkom trouwens
0 x
- defeatless
- Moderator

Re: Even voorstellen
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- caskstrength
- Forum goeroe

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”