even voorstellen
-
gezienus1955
- Nieuwkomer

even voorstellen
mijn naam is Gezienus ben 61 jaar.
ben in aanraking gekomen met de wisky door mijn neef die verzameld diverse soorten wisky.
heb inmiddels al een paar flessen gekocht, om een verzameling aan te leggen
drink zelf geen wisky maar een van mijn zoons die proeft af en toe wel een botteling/sampel. Ook van mijn neef krijg ik af en toe een tip waar een leuke fles te kopen is.
voornamelijk verzamel ik de Arran.
groetjes Gezienus.
ben in aanraking gekomen met de wisky door mijn neef die verzameld diverse soorten wisky.
heb inmiddels al een paar flessen gekocht, om een verzameling aan te leggen
drink zelf geen wisky maar een van mijn zoons die proeft af en toe wel een botteling/sampel. Ook van mijn neef krijg ik af en toe een tip waar een leuke fles te kopen is.
voornamelijk verzamel ik de Arran.
groetjes Gezienus.
0 x
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- hoogheid2015
- Whisk(e)y goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Re: even voorstellen
Alweer een niet-drinker, interesse in whisky maar het nooit drinken gaat nog eens heel groot worden!
Welkom Gezienus!
Welkom Gezienus!
0 x
Welkom,
Maar goed dat we niet in een cultuur leven waar een harem is toegelaten.... Een collectie vrouwelijk schoon en er dan niet mogen aankomen
Van waar interesse als je het niet drinkt? Leer het me begrijpen.
In alle geval... Enjoy
Maar goed dat we niet in een cultuur leven waar een harem is toegelaten.... Een collectie vrouwelijk schoon en er dan niet mogen aankomen
Van waar interesse als je het niet drinkt? Leer het me begrijpen.
In alle geval... Enjoy

4 x
- squaadgras
- Forum goeroe

- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Bram84 schreef:Van waar interesse als je het niet drinkt? Leer het me begrijpen.
Ja, ik mis 'm ook even...
Maar natuurlijk welkom!
0 x
Welkom !!
En veel plezier met het opbouwen van de verzameling. Om een mooie verzameling op te bouwen, hoef je zelf niet te drinken. Veel lezen en een goede feeling garanderen de beste resultaten.
De meesten op dit forum kopen trouwens meer dan ze drinken en zijn dus ook verzamelaar. Maar dat wordt minder expliciet gezegd/toegegeven.
Zelf ken er een paar die verzamelen en niet drinken, met een gigantische verzameling die een fortuin waard is. Zal wel een goed gevoel geven.

En veel plezier met het opbouwen van de verzameling. Om een mooie verzameling op te bouwen, hoef je zelf niet te drinken. Veel lezen en een goede feeling garanderen de beste resultaten.
De meesten op dit forum kopen trouwens meer dan ze drinken en zijn dus ook verzamelaar. Maar dat wordt minder expliciet gezegd/toegegeven.
Zelf ken er een paar die verzamelen en niet drinken, met een gigantische verzameling die een fortuin waard is. Zal wel een goed gevoel geven.

0 x
efde schreef:Welkom !!![]()
![]()
Dat betekent natuurlijk niet dat al die flessen dicht blijven..
1 x
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”