Breedút_Genietsje schreef:Voor als je niet kunt wachten op de pakketbezorger: Gall&Gall wilde whisky dagen.
Misschien ligt het aan mij[n leeftijd], maar tot waneer lopen die dagen?
Kan alleen vinden dat ze maandag zijn begonnen...

Breedút_Genietsje schreef:Voor als je niet kunt wachten op de pakketbezorger: Gall&Gall wilde whisky dagen.

/ Mijn Website met mijn Distillery Visitsedwinedje schreef:Breedút_Genietsje schreef:Voor als je niet kunt wachten op de pakketbezorger: Gall&Gall wilde whisky dagen.
Misschien ligt het aan mij[n leeftijd], maar tot waneer lopen die dagen?
Kan alleen vinden dat ze maandag zijn begonnen...

Mvamelsfort schreef:mer1973 schreef:bkoster schreef:Yes ik had het gemerkt, vandaar dat ik nog wat extra had ingeslagen. Heb de eerste fles geleegd en bewaar de overige twee voor de toekomst
Ik schat de kans niet hoog in dat ze hem in de aanbieding gooien, nu kunnen ze nog flinke winst maken. Mocht het wel gebeuren pik ik mooi nog een flesje mee. Tegen een Allardice zeg ik ook geen neeWe zullen zien!
Revival wordt inderdaad geen donderdagdeal. Die kans is echt klein. Denk dat D12 er ook niet meer veel heeft.
Ik denk dat ze er stiekem nog wel een aantal hebben maar dat die over een jaar pas in de verkoop gaan..

edwin1973 schreef:Springbank Local Barley bij Drankdozijn 125 euro

Wouter1981 schreef:edwin1973 schreef:Springbank Local Barley bij Drankdozijn 125 euro
Dat duurde dus minder dan 24u....![]()
Of kijk ik niet goed?

Het is géén malt en het komt niet uit Schotland, maar wel weer 'n waanzinnige goede prijs! (€25,- korting) Deze DonderDag(Deal) hebben we de speciaal geïmporteerde limited edition Jack Daniels Double Barrel Gold no27 voor slechts 59,95.

Michaël schreef:Tot en met 6 maart €7,50 korting op je totaalbedrag (vanaf €25) bij Drankgigant via de couponcode 'drankgigant'. Ik heb dan ook mijn eerste fles Old Pulteney besteld. Was van plan direct de 17 aan te schaffen, maar ga toch maar eerst met de 12 beginnen om te ervaren of het mijn stijl is.

daytona955 schreef:Michaël schreef:Tot en met 6 maart €7,50 korting op je totaalbedrag (vanaf €25) bij Drankgigant via de couponcode 'drankgigant'. Ik heb dan ook mijn eerste fles Old Pulteney besteld. Was van plan direct de 17 aan te schaffen, maar ga toch maar eerst met de 12 beginnen om te ervaren of het mijn stijl is.
ow de 17 is heel lekker, de 12 weet ik niet

ovanpuyvelde schreef:daytona955 schreef:Michaël schreef:Tot en met 6 maart €7,50 korting op je totaalbedrag (vanaf €25) bij Drankgigant via de couponcode 'drankgigant'. Ik heb dan ook mijn eerste fles Old Pulteney besteld. Was van plan direct de 17 aan te schaffen, maar ga toch maar eerst met de 12 beginnen om te ervaren of het mijn stijl is.
ow de 17 is heel lekker, de 12 weet ik niet
... en de 21 is zowaar nóg lekkerder![]()

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Hans1971 en 22 gasten